Melding Problemen Oplossen Speakers en Microfoon

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MotorBeast
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 20-11-2024
Ik draai hier Win 10 en heb al weken onder instellingen, geluid zowel bij de Realtek Luidsprekers en Microfoon de melding Problemen Oplossen. Als ik erop klik opent Problemen Vaststellen maar worden er geen problemen gesignaleerd. Vreemde is dat geluid van speakers het gewoon doet maar de microfoon niet en sinds kort kan ik ook geen geluid meer uitvoeren via Bluetooth naar de Marantz versterker. Iemand enig idee hoe dit op te lossen?

Betreft een Lenovo Legion laptop.

Ik heb alle device in apparatenbeheer al een keer verwijderd en opnieuw laten installeren. Drivers zijn up to date.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

MotorBeast schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 11:50:
Ik draai hier Win 10 en heb al weken onder instellingen, geluid zowel bij de Realtek Luidsprekers en Microfoon de melding Problemen Oplossen...
Ja, dat heeft elke windows gebruiker. Granted, bij mij heet het "troubleshoot"
MotorBeast schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 11:50:
... Vreemde is dat geluid van speakers het gewoon doet maar de microfoon niet en sinds kort kan ik ook geen geluid meer uitvoeren via Bluetooth naar de Marantz versterker. Iemand enig idee hoe dit op te lossen?....
Wat wil je nou oplossen? Dat er troubleshoot staat bij de geluidsinstellingen? Dat je microfoon het niet doet? Of dat bluetooth niet meer werkt?

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MotorBeast
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 20-11-2024
Brahiewahiewa schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 13:05:
[...]

Ja, dat heeft elke windows gebruiker. Granted, bij mij heet het "troubleshoot"
[...]

Wat wil je nou oplossen? Dat er troubleshoot staat bij de geluidsinstellingen? Dat je microfoon het niet doet? Of dat bluetooth niet meer werkt?
Al de issues die je noemt lijkt me wel prettig. Ben normaal vrij handig met dit soort dingen maar na uren pielen en googlen kom ik geen stap verder. Vrees dat het ondertussen iets is in het register en daar blijf ik liever van af. Daar zit mijn kennis niet.

[ Voor 9% gewijzigd door MotorBeast op 18-05-2022 17:13 ]