Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Dagelijks gebruik voor kantoorwerk, maar daarnaast ook video editing en af en toe gamen (COD, For Honor)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Liefst onder de 2500
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Harde schijf WD black 4 TB, interne blue-ray speler en monitor ASUS ROG Swift PG279
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles wat in mijn overzicht staat
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet bepaald een voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De build mag zeker niet teveel lawaai maken, aangezien er een hele dag op wordt gewerkt. Daarom heb ik nu voor water cooling gekozen. RGB op onderdelen mag, maar moet zeker niet. Geen idee of ik dit ga gebruiken.
Ga je overklokken?
Ga ik niet doen
Wat verwacht je van ons?
Eens kijken of alles een beetje evenwichtig is samengesteld. Met de vorige build meer dan 6 jaar kunnen werken en gamen, tot deze plots de zekering heeft laten springen en geen teken van leven meer geeft. Op zich niet erg want het was tijd voor vervanging.
Dagelijks gebruik voor kantoorwerk, maar daarnaast ook video editing en af en toe gamen (COD, For Honor)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Liefst onder de 2500
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Harde schijf WD black 4 TB, interne blue-ray speler en monitor ASUS ROG Swift PG279
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alles wat in mijn overzicht staat
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet bepaald een voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De build mag zeker niet teveel lawaai maken, aangezien er een hele dag op wordt gewerkt. Daarom heb ik nu voor water cooling gekozen. RGB op onderdelen mag, maar moet zeker niet. Geen idee of ik dit ga gebruiken.
Ga je overklokken?
Ga ik niet doen
Wat verwacht je van ons?
Eens kijken of alles een beetje evenwichtig is samengesteld. Met de vorige build meer dan 6 jaar kunnen werken en gamen, tot deze plots de zekering heeft laten springen en geen teken van leven meer geeft. Op zich niet erg want het was tijd voor vervanging.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | Intel Core i7-12700 Boxed | € 376,19 | € 376,19 |
1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming H670-Pro WiFi D4 | € 199,- | € 199,- |
1 | Videokaarten | ASUS Dual GeForce RTX 3060 V2 OC Edition | € 489,- | € 489,- |
1 | Interne harde schijven | Seagate Barracuda Compute 3,5", 8TB | € 148,99 | € 148,99 |
1 | Behuizingen | Sharkoon Skiller SGC1 RGB | € 43,- | € 43,- |
1 | Waterkoeling | NZXT Kraken X53 | € 119,90 | € 119,90 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK32GX4M2E3200C16 | € 124,90 | € 124,90 |
1 | Voedingen | be quiet! Straight Power 11 850W | € 147,49 | € 147,49 |
1 | Solid state drives | Samsung 980 Pro (zonder heatsink) 1TB | € 128,45 | € 128,45 |
Totaal | € 1.776,92 |