Toon posts:

magnat project 4's, te gek!

Pagina: 1
Acties:
  • 1.497 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net gisterochtend bij de correct een paar magnat project 4 luidsprekers gehaald voor 199 p/stuk!!
Was waterschade geweest!

Ik meenemen, gelijk ff 10 meter speakerkabel van 15 piek/meter gekocht=150 ballen :(

Thuis aansluiten, en heilige stront, wat een geluid komt daaruit zeg, mijn vader heeft dali's 505 staan, met een denon versterker die bij elkaar zo'n 4000 piek zijn.

Ik heb een oude pioneer versterker van 100 piek op de rommelmarkt. En ik vind dat het geluid de dali's NET niet evenaard. Maar toch scheelt toch wel zo'n 3500 piek!!!

Ik weet dat mijn magnat's een wat ouder model is, maar zeker niet slecht.

Ik wil graag weten of er iemand anders ervaringen heeft met deze speakers en of er iemand zijn slag heeft geslagen bij de correct!!

• hetisik
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-12-2025

hetisik

geen flauw idee wat ik in zal

ik ken correct helaass niet, maar wat wel zo is, je moet juist blij zijn dat je oude modellen van magnat hebt!!.
Magnat maakte goeie boxen voor weinig geld, maar sinds het door een een of andere japanse firma is overgenomen is de qualiteit gedaald, maar ze hebben og steeds de naam dus betaal je er even veel voor,. Houden die oude magnet boxen.
Welk merk is die speaker kabel by the way?

8 )

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-07 16:41

TheLunatic

Ouwe boxen.

4000 - 4*199 - 150 - 100 = 2954 >:) Da's minder dan 3500...

Maar goed, niet verkeerd toch, voor 800 piek 4 nieuwe speakers, waar je ook nog eens tevreden mee bent ! Ik denk btw dat je met google wel wat reviews kan vinden... misschien op de magnat site zelf ?

Mother, will they like this song?

Verwijderd

nee ze heten project 4 dus het is 2x 199 + 150piek kabel + 100 piek versterker = 648 piek tegen 4000= 3352 piek verschil :)

Maar goede koop man!

Verwijderd

Topicstarter
thanx, ga zelf ook ff langs, ze hebben echt de vetste spullen voor afbraakprijzen!!!

In rotterdam, aan de bergweg, ook infinity's 3 weg voor 199 piek.

• Thefirstikke
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ik ben anders met mijn magnat vintage 7 ook erg tevreden hoor! Of zijn die dingen ontworpen/gebouwd voor die overname? Ik vind ze het geld meer dan waard! :)

• nimm2
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-04 22:24

nimm2

.

euh.... ik heb die project 4's gekocht voor 299.- pst.

:(

• Den the Man
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Den the Man

Hmmm....

Op zaterdag 05 januari 2002 15:43 schreef nimm2 het volgende:
euh.... ik heb die project 4's gekocht voor 299.- pst.

:(
geld terugeisen?

Pak je rust!

• nimm2
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-04 22:24

nimm2

.

Afbeeldingslocatie: http://members1.chello.nl/r.mastenbroek/plaatjes/a.jpg

euh... 249 guldens per stuk

Verwijderd

Topicstarter
uhuh, leuk dat jullie ze ook hebben, maar wat vinden jullie ervan?
Ik vindt de hoge tonen wat minder goed eruit komen, komen misschien Visaton's DT94's in!

• Zeepoog
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-07 13:55
Op zaterdag 25 augustus 2001 12:27 schreef hetisik het volgende:
ik ken correct helaass niet, maar wat wel zo is, je moet juist blij zijn dat je oude modellen van magnat hebt!!.
Magnat maakte goeie boxen voor weinig geld, maar sinds het door een een of andere japanse firma is overgenomen is de qualiteit gedaald, maar ze hebben og steeds de naam dus betaal je er even veel voor,. Houden die oude magnet boxen.
Welk merk is die speaker kabel by the way?
Ik heb ook oude magnats: 11 jaar (gok ik). zuiltjes. klinken zéér appetijtelijk :)

Nostalgie is ook al niet meer wat het geweest is.

Pagina: 1