Ik zoek een nieuwe telefoon, aangezien ik mijn OnePlus 9pro gewoon crap vind. Ik kan mijn huidige abonnement bij KPN bijna verlengen, dus ben aan het rondkijken.
Ik heb op het oog:
Samsung S22 ultra
(Ben geen Samsung fan, wie overtuigd mij?)
Oppo Find X5 pro
(Is zelfde moederbedrijf als OnePlus volgens mij)
Google Pixel 6 pro
(Puur vanwege z'n design, hoe is de camera?)
Sony Xperia 1 III
(Vorig jaar een II gekocht, direct terug gestuurd aangezien ik het erg irritant vond dat er met geluid afspelen, de telefoon enorm trilde)
Evt een Apple iPhone 13pro
(Wel altijd gehad vroeger, iPhone 4-5-6)
Wat vind ik belangrijk?
Voornamelijk de camera, ik ben echt fan van het snelladen van de 9pro, een goede vingerafdruk vind ik belangrijk.
Verder wil ik niet downgraden wat ik nu heb.
Ik ben misschien 1 van de weinige, maar vind de OnePlus 9pro, zeker sinds android 12, erg onstabiel en reageert slecht. Camera vind ik fantastisch. Voor de OnePlus heb ik 3x een Huawei gehad P20,P30,P30 pro en was echt fan daarvan, totdat Google er af ging.. 'Vroeger' altijd Sony gehad. En ik twijfel nu, ik weet het niet..
Ik heb vorige jaar gekozen voor een 1 jarige verlenging, ongeveer 300 bij betalen vind ik prima. Alleen met bovenstaande toestellen kom je dan al snel op 2 jaar uit (60 p.m)
Overigens wat mijn OnePlus 9pro betreft, wie is er bekend mee dat de coating aan de zijkanten schade/zilvere spikkels heeft, door simpel en alleen een hoesje te dragen.. Dat even terzijde erbij
Wie o wie wil en kan me een beetje de weg wijzen?
Ik heb op het oog:
Samsung S22 ultra
(Ben geen Samsung fan, wie overtuigd mij?)
Oppo Find X5 pro
(Is zelfde moederbedrijf als OnePlus volgens mij)
Google Pixel 6 pro
(Puur vanwege z'n design, hoe is de camera?)
Sony Xperia 1 III
(Vorig jaar een II gekocht, direct terug gestuurd aangezien ik het erg irritant vond dat er met geluid afspelen, de telefoon enorm trilde)
Evt een Apple iPhone 13pro
(Wel altijd gehad vroeger, iPhone 4-5-6)
Wat vind ik belangrijk?
Voornamelijk de camera, ik ben echt fan van het snelladen van de 9pro, een goede vingerafdruk vind ik belangrijk.
Verder wil ik niet downgraden wat ik nu heb.
Ik ben misschien 1 van de weinige, maar vind de OnePlus 9pro, zeker sinds android 12, erg onstabiel en reageert slecht. Camera vind ik fantastisch. Voor de OnePlus heb ik 3x een Huawei gehad P20,P30,P30 pro en was echt fan daarvan, totdat Google er af ging.. 'Vroeger' altijd Sony gehad. En ik twijfel nu, ik weet het niet..
Ik heb vorige jaar gekozen voor een 1 jarige verlenging, ongeveer 300 bij betalen vind ik prima. Alleen met bovenstaande toestellen kom je dan al snel op 2 jaar uit (60 p.m)
Overigens wat mijn OnePlus 9pro betreft, wie is er bekend mee dat de coating aan de zijkanten schade/zilvere spikkels heeft, door simpel en alleen een hoesje te dragen.. Dat even terzijde erbij
Wie o wie wil en kan me een beetje de weg wijzen?