Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathieu1880
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 21-08-2022
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
High end TV

Wat is je budget?
3000 EUR +-.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
[i] Films te kijken,...

Wat heb je zelf al gevonden?
[i]
Hallo iedereen,

Momenteel van plan om mijn eerste high end tv te kopen en de QD oled komt voor mij in aamerking.
Het betreft wel een vrij lichte kamer met een kachel op een meter ongeveer van de TV (als de kachel aanstaat wordt de muur waar ik de tv zou ophangen niet warm)

Een andere optie was voor mij de QN95b.
Heb vorig jaar de soundbar samsung hw-q950a dus blijf het liefst bij Samsung.

Wat is volgens jullie de beste optie, het kost immers wel een smak geld:)

Bedankt!

Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dmantione
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08:56
Het beste wat je in dit soort situaties kunt doen is kijken of je je huidige TV voldoende licht vind geven en dat vergelijken met hoeveel licht je nieuwe TV geeft. In veel gevallen kom je dan tot de conclusie dat de nieuwe TV veel meer licht zal geven dan de oude en dus er dus geen probleem te verwachten is met de "lichte kamer".

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-05 15:42
Zolang er geen direct zonlicht op de tv schijnt is OLED de beste keuze. Zelf heb ik ook een hele lichte woonkamer en OLED is daar prima. Alweer een beestje van 5 jaar oud. De huidige OLED's kunnen nog feller.

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathieu1880
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 21-08-2022
Bedankt voor de tips!
Let's go OLED:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pasc66
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-04 23:14
Niet om te trollen of vervelend te doen maar de samsung die ik een paar jaar geleden gekocht laat dit zien: niet wat ik van een merk als samsung verwacht