Budget gaming/all round laptop (750-1000)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C-Pepper
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 13-08 09:54
Wat ga je met je laptop doen?
Ik zou de laptop willen gebruiken voor wat grafisch werk (illustrator en photoshop), maar daarnaast wil ik ook kunnen gamen. Football Manager, City Skylines, Medieval Dynasty, Pro Cycling Manager, Age of Empires, Forza

Wat is je budget?
Het liefst nabij de 750euro, maar er is rek op naar gelang van wat ik er allemaal mee zou kunnen doen.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Neen, tenzij om vanuit de zetel eens te gamen of mee te nemen naar de werkplek waar ik eventueel ook even kan gamen. Daar zijn ook stopcontacten uiteraard.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Het liefst een AMD processor, naar mijn aanvoelen is deze het beste dat je kan nemen? Maar hier mag je me gerust in tegenspreken. Ik wil ook dat er display ondersteuning is via USB C. Liefst ook zelf te ipgraden op een eenvoudige manier. Dus als er een 500GB SSD in zit dan liefst eentje dat je makkelijk kan wisselen. Idem voor RAM, al zou ik daar het liefst meteen 16Gig hebben zitten

Oh ja een Belgisch azerty klavier is ook wel noodzakelijk.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SKIKK
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 14:40

SKIKK

Bedrijfsaccount SKIKK
https://tweakers.net/lapt...KKMn_kBRZkoS8wTsZIYB-v6AQ je keuze lijkt beperkt te zijn in dat opzicht.

https://tweakers.net/lapt...YoY8gPKPKVMsd0JRYS48KyfAA met intel zijn ze er alleen nog wat duurder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• C11
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 25-09 18:09

C11

Deze lenovo legion 5 heeft momenteel een grote korting op bol.com.
Dit lijkt me wel een goede deal te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C-Pepper
De lenovo had ik ook al gezien en heeft mijn interesse.

Asus TUF Gaming, die lijkt me ook wel de moeite? Al heb ik de indruk dat de lenovo meer kan draaien of beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C11
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 25-09 18:09

C11

C-Pepper schreef op woensdag 18 mei 2022 @ 20:58:
De lenovo had ik ook al gezien en heeft mijn interesse.

Asus TUF Gaming, die lijkt me ook wel de moeite? Al heb ik de indruk dat de lenovo meer kan draaien of beter?
De Asus zou hier inderdaad niet mijn keuze zijn, aangezien de Lenovo oa een betere videokaart heeft.
De Asus heeft wel een betere processor, maar staat bekend om zijn oververhitting. Het is lang geleden dat ik reviews over de Asus heb gelezen, maar deze oververhitting was echt wel een groot issue.

Daarnaast heeft de Lenovo bijna alleen lovende kritieken en is hij erg geliefd in de 'community'. Er is ook een specifiek topic over de Lenovo hier op Tweakers, waar je vast meer info zal terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C-Pepper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:08
https://nl.pepper.com/share-deal/238366
Voor dit geld niet veel beters