Ons oudste kind is in de leeftijd gekomen dat ze zelf op de trapfiets kan. Maar voor langere afstanden is dat onhandig en willen we een aanhangfiets monteren.
Nu hebben we er eentje aangeschaft via marktplaats, maar loop ik tegen een montage-dingetje aan.
Omdat plaatjes meer zeggen dan woorden.
Dit is de fiets
:strip_exif()/f/image/5yD1RXFgFDPmMM17bONR03HM.jpg?f=fotoalbum_large)
Ter vergelijking een voorbeeld van het internet, hoe het volgens mij hoort. Maar we hebben dat plaatje bij het slot niet. Het slot zit op twee verticale stijlen vast.
:strip_exif()/f/image/3JslE7u15igv1Bv5k5Zl1X2f.jpg?f=fotoalbum_large)
Het probleem is dat de krachten die vrijkomen bij gassen en remmen die nu niet opgevangen worden. De bagagedrager draait bij de as van het achterwiel.
Weten jullie of er oplossingen zijn? Ik zie veel aanhangfietsen die met een dergelijke bevestiging vast zitten, maar we hebben twee fietsen zonder het plaatje bij het slot...
Nu hebben we er eentje aangeschaft via marktplaats, maar loop ik tegen een montage-dingetje aan.
Omdat plaatjes meer zeggen dan woorden.
Dit is de fiets
:strip_exif()/f/image/5yD1RXFgFDPmMM17bONR03HM.jpg?f=fotoalbum_large)
Ter vergelijking een voorbeeld van het internet, hoe het volgens mij hoort. Maar we hebben dat plaatje bij het slot niet. Het slot zit op twee verticale stijlen vast.
:strip_exif()/f/image/3JslE7u15igv1Bv5k5Zl1X2f.jpg?f=fotoalbum_large)
Het probleem is dat de krachten die vrijkomen bij gassen en remmen die nu niet opgevangen worden. De bagagedrager draait bij de as van het achterwiel.
Weten jullie of er oplossingen zijn? Ik zie veel aanhangfietsen die met een dergelijke bevestiging vast zitten, maar we hebben twee fietsen zonder het plaatje bij het slot...
[ Voor 5% gewijzigd door decramy op 17-05-2022 19:44 ]
20*375Wp met Enphase IQ7+ micro's | Stiebel Eltron HGE Water/Water WP 9kW | Tesla M3, powered by SmartEVSE | Servertje @ www.coloclue.net