"Je kan met alle ziel en zaligheid ergens aan werken, maar soms is de uitkomst een zaal vol zieligheid." - Ariën
Misschien is het een 1 april grap die is vergeten uit te zetten?
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
huh
Hier niet?
Hier niet?
Edit: Windows, Firefox 100.0.1Nieuwe reactie in Voorbeeld van bericht toont verkeerde datum
woensdag 18 mei 2022 15:22 (3 bytes)
Voorbeeld
huh
[ Voor 9% gewijzigd door F_J_K op 18-05-2022 15:23 ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Of @AW_Bos heeft een brilletje nodig
:fill(white):strip_exif()/f/image/ABPJPnS0Em1RQ8CSyij91TM2.png?f=user_large)
Maar inderdaad, een bugje. Het had te maken met een recente refactor. Een maand geleden hebben we op en aantal plekken strftime vervangen door andere (betere) methodes, zo ook in het forum voor de datumformatter.
Op deze plek wordt echter expliciet 0 aan de datumformatter gegeven, om de huidige datum/tijd te tonen. In de oude situatie verving hij 0 nl door de huidige datum/tijd. De nieuwe implementatie neemt aan dat je met 0 het tijdstip 1970-01-01T00:00:00 bedoelt. Dat is overigens wel correcter, alleen hadden we dit bij de refactor niet gerealiseerd (en heb ik er ook al een maand overheen gekeken...)
:fill(white):strip_exif()/f/image/ABPJPnS0Em1RQ8CSyij91TM2.png?f=user_large)
Maar inderdaad, een bugje. Het had te maken met een recente refactor. Een maand geleden hebben we op en aantal plekken strftime vervangen door andere (betere) methodes, zo ook in het forum voor de datumformatter.
Op deze plek wordt echter expliciet 0 aan de datumformatter gegeven, om de huidige datum/tijd te tonen. In de oude situatie verving hij 0 nl door de huidige datum/tijd. De nieuwe implementatie neemt aan dat je met 0 het tijdstip 1970-01-01T00:00:00 bedoelt. Dat is overigens wel correcter, alleen hadden we dit bij de refactor niet gerealiseerd (en heb ik er ook al een maand overheen gekeken...)
Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet
:fill(white):strip_exif()/f/image/pXTKuqlB5IQAc1lMxH5MIjc5.png?f=user_large)