Text cut out: hoe wijzig je dit?

Pagina: 1
Acties:
  • 540 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• manoahklaasse
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 19-05-2022
Hello there!

Iemand enig idee hoe deze vlakken zijn gemaakt, met die text erin? Hoe reproduceer ik dat?
https://www.filemail.com/d/ybnzirvsrspwszo

Grt! Manoah

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 16:41
Heb je een print screen of iets? Ik ga niet zomaar deze link aanklikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Vice
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-05 09:42
Shape (text) omzetten naar outline (vectoren), dan met pathfinder text subtracten van de shape.
Althans, zo gaat het in Illustrator. Zal in indesign dan ook zo iets moeten zijn.

In je file zie je dat de text in de shape losse lijnen zijn, en niet meer text zoals daarboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:58

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

manoahklaasse schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 09:07:
Iemand enig idee hoe deze vlakken zijn gemaakt, met die text erin? Hoe reproduceer ik dat?
https://www.filemail.com/d/ybnzirvsrspwszo
Zoals je merkt is 't enthousiasme om vage linkjes aan te klikken niet heel hoog. Waarom plaats je je afbeelding niet gewoon in je bericht? Los daarvan verwachten we hier wel wat meer eigen inzet (zie Quickstart). Die vragen die er staan wanneer je hier een (vraag)topic opent staan er natuurlijk niet voor niets ;)
Mijn vraag
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Open gerust een nieuw topic, maar hou dan even voorgenoemde quickstart in je achterhoofd (en plaats je screenshots of andere afbeeldingen in je topic ;) ) Verwacht overigens niet dat iemand 't voor je gaat doen (dus je hoeft geen .ai te uploaden ;) ) - we willen je best de weg wijzen, maar je moet 't zélf doen ;)

[ Voor 15% gewijzigd door RobIII op 17-05-2022 11:41 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.