Komt er na een preview een volledige review?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Call of Duty
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-11 22:43
Hi @deepvreezo,

Komt er van een preview ook een review? (of andere vorm van een uitgebreider artikel)?

Voorbeeld:
reviews: Xiaomi 12-serie - Betere camera's en een maatje kleiner

Nu staat hier bij het gedeelte over de camera's dat er dat er meer foto's gemaakt moeten worden voor een betere vergelijking, dat er getest gaat worden met een uitgebreider testprotocol en staat er een header die spreekt over een 'voorlopige conclusie'.

Dit alles - samen met het woordje Preview- deed mij denken dat er nog een follow up zou komen. Komt dat nog? Ben ik te ongeduldig? Of heb ik het verkeerd begrepen? Ik hoop het eerste :)

Bij voorbaat dank!

[ Voor 18% gewijzigd door Call of Duty op 17-05-2022 01:02 ]

Beste antwoord (via Call of Duty op 19-05-2022 11:00)

• deepvreezo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:41

deepvreezo

Redacteur
Hi Call of Duty,

Denk een logische gedachte en misschien heeft het wel een beetje een verkeerde verwachting gewekt dat we eerder een preview hadden. Dat hing er ook mee samen dat Xiaomi een fysiek event had georganiseerd in Amsterdam, een van de eerste na de coronawinter, waar ze direct uitgeprobeerd konden worden. Ik had die week ook tijd, vandaar dat dat toen een artikel heeft opgeleverd. Voor de reviews maken we meer een afweging op basis van de populariteit van producten. De Xiaomi 12-serie blijkt volgens onze cijfers niet zo populair als andere toestellen die recent zijn uitgekomen, reden dat we die eerder hebben opgepakt.

Hoewel ik geen uitgebreide cameravergelijking heb gedaan zoals ik voor een losse review zou doen, hebben we de hele 12-serie intussen wel ons vaste testprotocol laten doorlopen met accu-, laad- en schermtests. Het resultaat daarvan zie je in de Best Buy Guide, waar de toestellen in de huidige editie zijn opgenomen en beknopt worden besproken. Mogelijk komt er in de toekomst nog een roundup of artikel waarin één of meer toestellen uit de 12-serie uitgebreider meegaan, maar dat kan ik je niet beloven.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• deepvreezo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:41

deepvreezo

Redacteur
Hi Call of Duty,

Denk een logische gedachte en misschien heeft het wel een beetje een verkeerde verwachting gewekt dat we eerder een preview hadden. Dat hing er ook mee samen dat Xiaomi een fysiek event had georganiseerd in Amsterdam, een van de eerste na de coronawinter, waar ze direct uitgeprobeerd konden worden. Ik had die week ook tijd, vandaar dat dat toen een artikel heeft opgeleverd. Voor de reviews maken we meer een afweging op basis van de populariteit van producten. De Xiaomi 12-serie blijkt volgens onze cijfers niet zo populair als andere toestellen die recent zijn uitgekomen, reden dat we die eerder hebben opgepakt.

Hoewel ik geen uitgebreide cameravergelijking heb gedaan zoals ik voor een losse review zou doen, hebben we de hele 12-serie intussen wel ons vaste testprotocol laten doorlopen met accu-, laad- en schermtests. Het resultaat daarvan zie je in de Best Buy Guide, waar de toestellen in de huidige editie zijn opgenomen en beknopt worden besproken. Mogelijk komt er in de toekomst nog een roundup of artikel waarin één of meer toestellen uit de 12-serie uitgebreider meegaan, maar dat kan ik je niet beloven.

• Call of Duty
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-11 22:43
OK, dank voor de terugkoppeling!