dat vroeg ik me af, nu doet gta2 het bij mij (geforce 2 mx 64 ddr-400
)... nu speel ik het best wel vaak en wil ik wel n's zien hoe het online is... wat je moet doen (elkaar afmaken ofzo?)... dat lijkt me wel cool, zie je een gassie rijden, blokkeren, trekt hem eruit, schiet hem neer en rijd weg
isser iemand die hem nog heeft en/of online wilt spelen
Ik heb het over het netwerk gespeeld en het is behoorlijk saai...maar ik w8 wel op GTA3, ik hoop dat die nog wat wordt...
Some things can not happen until they happen...
Ik heb ooit de complete versie (legaal) gedownload van freeloader.com. Ziet er wel strak uit voor een 2D spel, maar echt bijzonder boeiend was 't niet.
Verwijderd
Is leuk... jointje erbij en elkaar overrijden
is errug leuk maar gaat na een half uurtje vervelen
Inderdaad, verveelt snel.
GTA1 heb ik trouwens altijd cooler gevonden.
GTA1 heb ik trouwens altijd cooler gevonden.
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Ik speel GTA1 vaker dan GTA2.
Alleen jammer dat de DOS versie het niet doet in WinXP, want die ziet er een stuk beter uit
Alleen jammer dat de DOS versie het niet doet in WinXP, want die ziet er een stuk beter uit
GTA2, vind ik nog wel eens leuk met cheats te spelen (bv. het leger achter je aan te krijgen) of via het netwerk, maar dat verveelt ook wel snel...
Verwijderd
Ik wil hem we online spelen zeg maar wanneerOp zaterdag 25 augustus 2001 10:41 schreef Wesley het volgende:
dat vroeg ik me af, nu doet gta2 het bij mij (geforce 2 mx 64 ddr-400)... nu speel ik het best wel vaak en wil ik wel n's zien hoe het online is... wat je moet doen (elkaar afmaken ofzo?)... dat lijkt me wel cool, zie je een gassie rijden, blokkeren, trekt hem eruit, schiet hem neer en rijd weg
isser iemand die hem nog heeft en/of online wilt spelen
Verwijderd
op fxp groepen zie je nu ook dat GTA2 een hype is geworden, vrijwel elke pub heeft nu GTA2
Verwijderd
Nou, m'n broertje en ik spelen GTA2 voornamelijk op het netwerk...
Is vet stoer... vooral TAG is leuk... maar FRAG vinden we ook nog steeds gaaf...
Spelen het uren achter elkaar... dus zo saai vind ik het ook weer niet ;-)
Groet,
Is vet stoer... vooral TAG is leuk... maar FRAG vinden we ook nog steeds gaaf...
Spelen het uren achter elkaar... dus zo saai vind ik het ook weer niet ;-)
Groet,
Ik doe toch liever GTA 1, is leuker!!
Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele
Pas nog een leuke bug ontdekt (ik zal wel niet de eerste zijn). Je moet cocktails/grenades geselecteerd hebben. Dan moet je springen en de de hele tijd CTRL achter elkaar drukken...see what happens
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
gta2 speel ik nie echt vaak.. gaat me te snel vervelen!
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
GTA2 is wel lachen op een LAN voor tussendoortje, maar aangezien ik altijd win willen de anderen het niet lang spelen
.
Ik vind het multiplayer wel errug leuk. Via een netwerk ofzo. In men eentje heb ik hiero een trainer geinstalleerd. God mode enzo. Nu krijg ik hem niet meer uit
Is errug suf. Ik ga zo ff die cocktails en dan springen uitproberen
Verwijderd
zullen we een keer online danOp zaterdag 25 augustus 2001 19:56 schreef Flipmo2K het volgende:
GTA2 is wel lachen op een LAN voor tussendoortje, maar aangezien ik altijd win willen de anderen het niet lang spelen.
Ik vindut een raaaar spelletje dat GTA2. Om de een of andere reden vind ik GTA1 toch nog net ietsie leuker. Maar waarom??? Kweenie...
Als ik GTA1 speel vinnik de juten altijd zo slecht. En maximaal 4... 1 mannetje in een autootje.
Maar het rijden vind ik er beter in gaan dan GTA 2, misschien wel door het grotere blikveld.
Als ik GTA1 speel vinnik de juten altijd zo slecht. En maximaal 4... 1 mannetje in een autootje.
Maar het rijden vind ik er beter in gaan dan GTA 2, misschien wel door het grotere blikveld.
GTA1 kon je nog tenminste op zo'n motor rond crossen, dat was nog eens cool
En die wagens waren wat leuker
MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i
offtopic:
Een GF2MX DDR-400??
Zijn die dingen er?
Een GF2MX DDR-400??
Zijn die dingen er?
ID4.1M Honey Yellow. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)
Verwijderd
Ik vind het ook nog wel grappig, alleen idd online gaat het best wel traag.
Over het netwerk is het wel ff leuk maar het gaat snel vervelen, maar na een paar uurtjes geen GTA2 vind je het wel weer leuk
Over het netwerk is het wel ff leuk maar het gaat snel vervelen, maar na een paar uurtjes geen GTA2 vind je het wel weer leuk
ik vind het wel cool anders.
Gaat hier niet traag hoor.
Verwijderd
ik heb @Home dus het zal ook wel niet traag gaanOp zondag 26 augustus 2001 13:44 schreef W-SurFeR het volgende:
ik vind het wel cool anders.
geef je icq nummer even
Verwijderd
GTA II networkplay schopt kont... 
je kunt natuurlijk alles overdrijven,
dus als je het te vaak doet wordt het idd gewoon saai...
Neemt niet weg dat ik op lan-parties meestal niemand
kan vinden die het ook wil doen
Verwijderd
ik wil het wel doenOp zondag 26 augustus 2001 14:39 schreef THCdeMatthijs het volgende:
GTA II networkplay schopt kont...
Verwijderd
ik vond GTA2 beter qua opzet en alles, maar de auto's vond ik echt wel slechter; ik vond het net of je in allemaal oldtimers rondreed (behalve de gta1, maar ja, waar zou die nou vandaan komen??).
de auto's (en ook die motors) waren veel beter!
de auto's (en ook die motors) waren veel beter!
GTA is een beetje m'n zondagmorgen katerspel (
gevoel) omdat je dan lekker niet na hoeft te denken en gewoon dat spel met 1 hand kunt spelen omdat je andere hand die bak koffie/jus d'orange/zak ijs vast houdt... zalig.... 
RJ
RJ
Geniet maar tweak met mate
Moet je eens s'nachts zwaar lam een potje GTAII opstarten via netwerk met 2 vriendin..je kunt uren dikke lol hebben!! echt!!! Veel audiouele (geen ID hoe ik visueel om moet bouwen naar adio.......) effecten erbij (jij zelf dus maken) en je komt niet meer bij.
joint erbij wil idd wel eens werken maar wordt ik altijd zo moe van, laat ik mn bed nou 1 meter van mn vandaan hebben staan..
GTAII over internet: sux..niet doen!
joint erbij wil idd wel eens werken maar wordt ik altijd zo moe van, laat ik mn bed nou 1 meter van mn vandaan hebben staan..
GTAII over internet: sux..niet doen!
Verwijderd
Ik vond GTA 1 altijd leuker dan 2!
Ban jammer genoeg het spel kwijt, maarja... wachten op GTA 3!
Die lijkt me wel tof in 3D
GTA3 zal niet zo zijn als wij GTA omschrijven, het is 3D... en ik voel me thuis in GTA, als het 2D is... en nie zoiets als driver2Op dinsdag 28 augustus 2001 13:22 schreef Tubbietje het volgende:
Ik vond GTA 1 altijd leuker dan 2!
Verwijderd
GTA 1 vond ik beter dan 2 (zoals vele anderen), maar die London stijl was toch echt het ergste
(politie was ook veel te makkelijk) Ik heb het één keer met m'n broer via netwerk gespeeld en het was best wel lollig. Nu speel ik het niet meer
* Eraser127 vindt GTA1 ook leuker dan 2
Verwijderd
LOL een beetje laat,ja ik wil wel een game on lineOp zondag 26 augustus 2001 13:01 schreef Qorne het volgende:
AARG wil nou niemand een keer online met mij GTA2 doen
Verwijderd
wil jij on line game gta 2 dus??Op zondag 10 februari 2002 13:18 schreef Flipmo2K het volgende:
GTA2 moet je op een LAN spelen, zekers vet! Singleplayer issie best slecht...
Verwijderd
GTA1 vinnik nog steeds beter dan 2 idd, alleen over lan speel ik het nog wel eens (2 dan)
Verwijderd
hehehe niemand gta 2 on line nou ja oke danOp zondag 10 februari 2002 13:47 schreef Volo het volgende:
GTA1 vinnik nog steeds beter dan 2 idd, alleen over lan speel ik het nog wel eens (2 dan)
Pagina: 1