Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een mobiele telefoon
Vul hier in welk apparaat je zoekt.
Poco F3 mobiel of een nog beter alternatief voor mijn oneplus 7T
Wat is je budget?
Circa 400-450 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om te browsen, YouTube te kijken, streamen en af en toe een spelletje te spelen.
Het belangrijkste voor mij is dat het toestel vlot werkt, stabiele en schone software qua rommel apps van fabrikant. En een accuduur waar je goed de dag mee door komt.
Camera moet redelijk zijn maar is zeker niet t belangrijkste.
Eigenlijk gewoon een trede onder de high end telefoons en een mooie opvolger voor de Oneplus 7T
Wat heb je zelf al gevonden?
Binnen budget zit ik heel erg te kijken naar een Poco F3 toestel met 8 GB ram en 256 opslag. Daarnaast een Oneplus Nord 2 of de nieuwe oneplus Nord 2T.
Welke vragen heb je hier nog over?
Over de Poco F3 wil ik graag weten hoe goed de software is. Is deze stabiel en snel en zitten er niet teveel foutjes in. En hoe de kwaliteit is van telefoongesprekken en van de netwerk en wifi ontvangst.
Kortom hoe is de allround kwaliteit van Poco.
Verder sta ik ook open voor alternatieven van andere merken, echter bij voorkeur geen Samsung of Apple.
Ik zoek een mobiele telefoon
Vul hier in welk apparaat je zoekt.
Poco F3 mobiel of een nog beter alternatief voor mijn oneplus 7T
Wat is je budget?
Circa 400-450 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om te browsen, YouTube te kijken, streamen en af en toe een spelletje te spelen.
Het belangrijkste voor mij is dat het toestel vlot werkt, stabiele en schone software qua rommel apps van fabrikant. En een accuduur waar je goed de dag mee door komt.
Camera moet redelijk zijn maar is zeker niet t belangrijkste.
Eigenlijk gewoon een trede onder de high end telefoons en een mooie opvolger voor de Oneplus 7T
Wat heb je zelf al gevonden?
Binnen budget zit ik heel erg te kijken naar een Poco F3 toestel met 8 GB ram en 256 opslag. Daarnaast een Oneplus Nord 2 of de nieuwe oneplus Nord 2T.
Welke vragen heb je hier nog over?
Over de Poco F3 wil ik graag weten hoe goed de software is. Is deze stabiel en snel en zitten er niet teveel foutjes in. En hoe de kwaliteit is van telefoongesprekken en van de netwerk en wifi ontvangst.
Kortom hoe is de allround kwaliteit van Poco.
Verder sta ik ook open voor alternatieven van andere merken, echter bij voorkeur geen Samsung of Apple.