Ik heb al een aantal jaar terug een Yamaha CDR 400c gekocht. Deze begaf het (volgens mij) al na een jaar. Ik heb toen een paar maanden later een Plextor branden gekocht en die doet het nog steeds perfect. Ik bleef dus met die Yamaha brander zitten. Hier zit Firmware 1.0g op. Wat is nu het probleem? Hij pakt geen cd's meer, het is zo'n brander met caddy en als je die in de brander doet gooit hij hem er na verloop van tijd weer vanzelf uit. Ongeacht of er een CD in de caddy zit of niet. Heeft iemand enig idee wat dit zou kunnen betekenen en of dit nog te repareren is? Anders zou het zonde zijn om dat ding weg te moeten gooien, want echt versleten lijkt hij me nog niet.
openmaken stof eruit ?
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Andere firmware heb ik al eerder gebrobeerd, hielp niet.
Er zit al lang geen garantie meer op en aangezien ik er nu toch niets meer aan heb zolang hij het niet doet, kan ik hem eventueel wel open maken ja en kijken of er stof inzit. Al twijfel ik sterk of dat de oplossing van het probleem is.
Er zit al lang geen garantie meer op en aangezien ik er nu toch niets meer aan heb zolang hij het niet doet, kan ik hem eventueel wel open maken ja en kijken of er stof inzit. Al twijfel ik sterk of dat de oplossing van het probleem is.
Heb hem net even opengemaakt en gekeken hoe het mechanisme werkt. Ik zie niets geks, dus ik denk dat ie gewoon kaduk is
Pagina: 1