Op het moment ben ik bezig met het verbouwen van de badkamer, en wil ik gelijk van het moment gebruik maken om helemaal van het gas te gaan. De L/W warmtepomp heeft het afgelopen winter keurig gedaan, en nu wil ik deze in gaan zetten in combinatie met een boiler. De boiler (300L) heb ik staan, SWW expansievat (met 3/4" aansluiting) is onderweg, en wil ik ook nog een Douche WTW in het systeem.
In onze badkamer komt een brede douche met twee douchekoppen (en twee kranen) zodat er tegelijk gedoucht kan worden. Dit zal een 20cm hoofddouche worden, met een handdouche op stang ernaast.
Als goed onderzoek gedaan heb zijn er 3 populaire Douche WTW's in Nederland:
Wat is jullie ervaring met de restrictie die een douche wtw geeft? Kan ik met de 'normale' Technea beide douches tegelijk gebruiken? Of geeft dat te weinig water en kan ik beter de high flow versie nemen?
In onze badkamer komt een brede douche met twee douchekoppen (en twee kranen) zodat er tegelijk gedoucht kan worden. Dit zal een 20cm hoofddouche worden, met een handdouche op stang ernaast.
Als goed onderzoek gedaan heb zijn er 3 populaire Douche WTW's in Nederland:
- Technea Shower HR Tube 1-21
- Technea Shower HR Tube 1-21 high flow
- Itho daalderop verticale douche wtw DDS 210
Wat is jullie ervaring met de restrictie die een douche wtw geeft? Kan ik met de 'normale' Technea beide douches tegelijk gebruiken? Of geeft dat te weinig water en kan ik beter de high flow versie nemen?