Start Chrome met bat file: Hoe specificeer ik inwelk scherm?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LoL-
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 24-04 10:24
Hallo allemaal,

Ik heb een bat file gemaakt waarmee een webpage geopend wordt in Chrome. Dit ziet er als volgt uit.

code:
1
start "" "C:\Program Files\Google\Chrome\Application\chrome.exe" --new-window "http:\\tweakers.net" --window-size="2560,1000" --window-position="0,0"

De PC waar dit op draait heeft 3 schermen aangesloten. Ik wil in mijn bat file naast size en position ook kunnen specificeren op welk scherm het venster komt. Weet iemand hoe ik dat laatste voor elkaar krijg?

Alvast bedankt!!

Beste antwoord (via -LoL- op 17-05-2022 14:08)

• Waswat
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02-06 18:33
Bereken de lengte in pixels van je scherm (=x) en vul dat in op --window-position="x,0" om naar het volgende scherm te off-setten

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Kun je niet dmv de window-position bepalen op welk scherm t terecht komt?

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• Waswat
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02-06 18:33
Bereken de lengte in pixels van je scherm (=x) en vul dat in op --window-position="x,0" om naar het volgende scherm te off-setten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:15

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -LoL-
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 24-04 10:24
Cartman! schreef op maandag 16 mei 2022 @ 14:15:
Kun je niet dmv de window-position bepalen op welk scherm t terecht komt?
Waswat schreef op maandag 16 mei 2022 @ 17:00:
Dit had ik al eens geprobeerd en het leek in eerste instantie niet te werken. Als ik een getal hoger dan de pixel lengte van het scherm invoerde begon hij gewoon weer vanaf de oorsprong van hetzelfde scherm opnieuw met tellen.

Dit blijkt nu echter door Teamviewer te komen. Ik was op de betreffende pc via Teamviewer aan het werk. Zonder Teamviewer werkt het dus wél. :)

Bedankt allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheOmen
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16-07 15:23
Dislayfusion installeren en gebruiken?
Heb je meteen een berg aan andere functies beschikbaar.

Running is nothing more than a series of arguments between the part of your brain that wants to stop and the part that wants to keep going.

Pagina: 1