Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Gewoon surfen op het internet en soms lichte programma"s downloaden, werken met Foto's van Windows 10
Ik wil met Windows 10 werken
800 euro
800 euro Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
[b]Ik verplaats me nooit met mijn laptop/b]
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.
Ik verkies een MSI laptop
Ik wil weten of jullie me kunnen helpen waar ik in België een winkel of online shop kan contacteren die MSI laptops verkoopt.
In Vlaanderen vind ik geen winkels of online shops die het merk MSI verkopen zoals dit wel gebeurt op Tweakers(Nederland).
Grtz,
turbal
Gewoon surfen op het internet en soms lichte programma"s downloaden, werken met Foto's van Windows 10
Ik wil met Windows 10 werken
800 euro
800 euro Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
[b]Ik verplaats me nooit met mijn laptop/b]
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.
Ik verkies een MSI laptop
Ik wil weten of jullie me kunnen helpen waar ik in België een winkel of online shop kan contacteren die MSI laptops verkoopt.
In Vlaanderen vind ik geen winkels of online shops die het merk MSI verkopen zoals dit wel gebeurt op Tweakers(Nederland).
Grtz,
turbal