Ibanez RG550LTD, Hughes & kettner Attax 200, Boss BCB3+mt2 & ns2
Of een Panasonic EB-GD93. 299 piek i.c.m. Ben vrij.
Enigste nadeel van deze telefoon is dat ie een antenne heeft.
Specs:

Tja, of een Nokia 3310, heb ik zelf ook. Is een goede telefoon, alleen de behuizing is wat brak.
Specs:
- WAP Internet toegang
- Internet e-mail
- Lichtgewicht
- Recordable beltoon
- Melody composer
- 20 belmelodieën
- Desktop handsfree
- Voice recall
- 7 kleuren achtergrondverlichting display
- Voorgedefinieerde SMS berichten
- Tg® tekstinvoer
- Ingebouwde Vibra-functie
- Wereldklok functie
- Alarm
- Rekenmachine en koerscalculator
- Dictafoon en voicememo
- Animaties
- 100 extra geheugenplaatsen telefoonboek
- Bellerprofiel
- Multiparty

Tja, of een Nokia 3310, heb ik zelf ook. Is een goede telefoon, alleen de behuizing is wat brak.
Sony J5/J6, kost geloof ik 350 piekies ofsow. Ong. zelfde functies als phone hierboven alleen ik vind het design van de Sony mooier.
"Als de werkelijkheid niet zou bestaan dan zou de wereld er heel anders uit zien." - Johnny Stardust
Of een Panasonic EB-GD93. 299 piek i.c.m. Ben vrij.
Idd, die Panasonic GD-93 en Sony J5 zijn gelijkaardig en hele goede telefoontjes. (In België is de J5 wel goedkoper dan de GD93.)Sony J5/J6, kost geloof ik 350 piekies ofsow. Ong. zelfde functies als phone hierboven alleen ik vind het design van de Sony mooier.
Voordeel van de J5: je mag de antenne ervan doen, je hebt even goede ontvangst
Nokia 8210, die heb ik en bevalt me goed. = erg klein!!
Dat wou ik net zeggen ja, ik ben reuze tevreden met m'n c35i. Hij doet wat ik wil, niet meer, niet minderOp zaterdag 25 augustus 2001 22:17 schreef mafiasven het volgende:
koop een siemens
Wat is het nou geworden trouwens?Op zaterdag 25 augustus 2001 09:38 schreef Powerslave het volgende:
Ik moet vandaag om een nieuwe pre-paid gsm, ik zit vast aan een budget van maximaal F350,-, nu zit ik al enkele weken te kijken en vergelijken, maar ik kom er niet uit, wie weet raad of heeft advies?
Nou het is uiteindelijk een ericsson T20e geworden.
Verwijderd
ericsson
hmmz tja je hebt wel kwaliteit maar er zijn toch nadelen bij de ericsson vind ik
Zoals?, welke problemen dan?Op zondag 26 augustus 2001 12:56 schreef mafiasven het volgende:
ericssonhmmz tja je hebt wel kwaliteit maar er zijn toch nadelen bij de ericsson vind ik
Verwijderd
menu, display te klein, batterijen gaan te kort meeOp zondag 26 augustus 2001 15:13 schreef Powerslave het volgende:
[..]
Zoals?, welke problemen dan?
Nee, Ik bedoel OM, ik ga er namelijk OM, OMdat mijn oude foon is overleden, ik was er dus al AAN.Op zondag 26 augustus 2001 15:16 schreef Molybdenum het volgende:
je moet om een gsm?
je bedoelt aan?
Verwijderd
ik ben al weken helemaal gelukkig met mijn Panasonic GD-93
maar je hebt voor de t20 gekozen!
succes ermee!
maar je hebt voor de t20 gekozen!
succes ermee!
Helemaal gelijk! De T20 rulez echt!
Wat nou batterij gaat niet lang mee? Spreektijd van 10 uur en standby van 200 uur (bij mij nu (na ong. 4x opladen) is dat anderhalve week!), goeie features, goeie games, goeie gesprekskwaliteit... je kunt er mee gooien!!! naja, bij wijze van dan...
Geweldige telefoon. ben er megatevreden over!
Dus!
Wat nou batterij gaat niet lang mee? Spreektijd van 10 uur en standby van 200 uur (bij mij nu (na ong. 4x opladen) is dat anderhalve week!), goeie features, goeie games, goeie gesprekskwaliteit... je kunt er mee gooien!!! naja, bij wijze van dan...
Geweldige telefoon. ben er megatevreden over!
Dus!
Verwijderd
T20?? ieuw, t zal wel een goeie foon zijn maar ik vind em er nie uitzien eerlijk gezegt, ik zou voor de j5 kiezen (ga ik btw ook kopen) k heb trouwens wel ergens gehoord dat het geluid bet neuk is van de j5 heeft iemand hier iets over te zeggen?
Pagina: 1