"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."
Vraag
Alle reacties
[ Voor 9% gewijzigd door Cyriel85 op 15-05-2022 15:37 ]
Ryzen 5 3600 - MSi B450proVDH Max - AMD 6800XT - 16 GB Hyperx Predator
Ik zou vooral draadloos opladen gebruiken in dat geval (wat sowieso een stuk handiger is dan met een kabel opladen, vind ik zelf dan
The devil is in the details.
@ShitHappens helaas hebben we hier geen draadloze lader. @Hahn dus dat gaat hem ook niet worden.
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
Lampje er in schijnen. Na verloop van tijd kan er daar vuil in gaan zitten, dan gaat de oplaadkabel er niet meer diep genoeg in. Dan met een naald o.i.d. die zooi er uit halen.Meg schreef op zondag 15 mei 2022 @ 15:42:
@Cyriel85 en @99ruud99 ik heb geen idee, kan ik dit eenvoudig checken?
@ShitHappens helaas hebben we hier geen draadloze lader. @Hahn dus dat gaat hem ook niet worden.
Ryzen 5 3600 - MSi B450proVDH Max - AMD 6800XT - 16 GB Hyperx Predator
Meg schreef op zondag 15 mei 2022 @ 15:42:
@Cyriel85 en @99ruud99 ik heb geen idee, kan ik dit eenvoudig checken?
Naald zou ik niet doen... Gebruik een houten of plastic tandenstoker.Cyriel85 schreef op zondag 15 mei 2022 @ 15:44:
[...]
Lampje er in schijnen. Na verloop van tijd kan er daar vuil in gaan zitten, dan gaat de oplaadkabel er niet meer diep genoeg in. Dan met een naald o.i.d. die zooi er uit halen.
Als je €10 al teveel vindt om je probleem/ongemak op te lossen, dan houdt het snel opMeg schreef op zondag 15 mei 2022 @ 15:52:
@Hahn ik geef mijn geld momenteel liever uit aan spullen voor het nieuwe huis wat ik krijg. ;-)
[ Voor 28% gewijzigd door Hahn op 15-05-2022 15:54 ]
Normaal gesproken niet, maar omdat ik alles nieuw moet kopen momenteel wel.Hahn schreef op zondag 15 mei 2022 @ 15:53:
Als je €10 al teveel vindt om je probleem/ongemak op te lossen, dan houdt het snel op
When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..
Met een naald kan je de metalen delen beschadigen van je laadpoort, en dan ben je nog verder van huis. Met plastic of hout is die kans veel kleiner.Meg schreef op zondag 15 mei 2022 @ 15:54:
Ik voel me dom met deze vraag, maar waarom precies?
Heb hetzelfde met mijn s20 fe en ik ga een backup maken en met garantie opsturen naar garantie.