Foutje in Plus-artikel "Techuitdagingen van start-ups ..."

Pagina: 1
Acties:
  • 238 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online
Als reactie op de (terechte) edit van mijn reactie en push-melding daarover meld ik het ook maar even hier

nieuws: Techuitdagingen van start-ups - ‘IT’ers wisten niet hoe databots werken’

Dit artikel bevat een foutje, deze staat per ongeluk gemarkeerd as Plus-artikel en niet als Advertorial.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max3D
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Mag ik mijn gratis artikel terug? Dit is geen Plus-artikel maar gewoon een advertorial voor een bedrijf dat low-code automatisering aanbiedt? Die zijn er genoeg, het is niks unieks, dus veel meer dan reclame is dit niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airw0lf
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-09 09:21
Oon schreef op zondag 15 mei 2022 @ 10:53:
Als reactie op de (terechte) edit van mijn reactie en push-melding daarover meld ik het ook maar even hier

nieuws: Techuitdagingen van start-ups - ‘IT’ers wisten niet hoe databots werken’

Dit artikel bevat een foutje, deze staat per ongeluk gemarkeerd as Plus-artikel en niet als Advertorial.
Met als aanvulling:
Het zou een waardig(er) Plus-artikel zijn als het vakgebied rondom rpa een stuk uitgediept zou zijn aan de hand van voorbeelden/toepassingen. Idealiter i.c.m. toepassingen waarbinnen AI en ML een duidelijke meerwaarde leveren! En zonder doorspekt te zijn met vage citaten/visies van een fabrikant. *O* :Y

Dat laat zich prima combineren met een advertorial (als deze) waarin dan een fabrikant zijn zegje kan doen a.d.h. van hun invulling. Ook al omdat ze marketing-wise best wel een aardig verhaal hebben (maar ook niet meer dan dat - zie ook mijn inhoudelijke reactie bij het artikel).

Nu lijkt het niet veel meer dan een proefballonnetje om te zien wat de acceptatie is (zou kunnen zijn) van gesponsorde Plus-artikelen. Vanuit het oogpunt "winstmaximalisatie" begrijpelijk. Maar of dit nu in de geest is waarop destijds de "Plus-artikelen" gepitched zijn... :? :N

[ Voor 7% gewijzigd door Airw0lf op 15-05-2022 11:49 ]

makes it run like clockwork

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Oon schreef op zondag 15 mei 2022 @ 10:53:
Als reactie op de (terechte) edit van mijn reactie en
Dit topic bevat ook een foutje. Het staat per ongeluk gemarkeerd als feedback en niet als troll.

Dicht.

Dit topic is gesloten.