Duurzaamheidmaatregelen aan het treffen? Lees https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2114724 even ivm het energielabel.
Je zou eens bij een willekeurige camperzaak langs kunnen gaan om te vragen wat het kost om het deukje eruit te tikken? Kan zijn dat je voor een paar tientjes klaar bent als je duidelijk aangeeft dat je alleen de deuk eruit wil, en dan heb je toch een netter resultaat dan als je zo'n setje met lijm gebruikt.
Wat je ook veel ziet in filmpjes van mensen die zelf goedkope oude auto's restaureren is dat ze panelen die niet uit te deuken zijn goed opschuren en dan gewoon de deuken opvullen en daarna weer glad schuren, maar dan moet je wel echt daarna gaan spuiten om het weer waterdicht te krijgen
Wat je ook veel ziet in filmpjes van mensen die zelf goedkope oude auto's restaureren is dat ze panelen die niet uit te deuken zijn goed opschuren en dan gewoon de deuken opvullen en daarna weer glad schuren, maar dan moet je wel echt daarna gaan spuiten om het weer waterdicht te krijgen
Dankjewel voor de tip. Heb al diverse zaken in de omgeving gemaild (zijn nog op vakantie) maar tot nu toe geen reactie. Misschien gewoon maar even langsrijden.
Duurzaamheidmaatregelen aan het treffen? Lees https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2114724 even ivm het energielabel.
Wat is een redelijke prijs?
Waarom wil je er überhaupt iets aan doen, als er al meerdere schades op zitten?
Het zijn een hele hoop kleine deukjes, het is niet makkelijk om dat weer netjes te krijgen. Helemaal als je er niet van achteren bij kan. (is denk ik een plaat aluminium over een plaat hout) En met zo'n setje lukt dat ook nooit.
Makkelijkste is plamuren, maar dan moet je inderdaad ook spuiten.
Ik zou het gewoon lekker laten zitten.
Waarom wil je er überhaupt iets aan doen, als er al meerdere schades op zitten?
Het zijn een hele hoop kleine deukjes, het is niet makkelijk om dat weer netjes te krijgen. Helemaal als je er niet van achteren bij kan. (is denk ik een plaat aluminium over een plaat hout) En met zo'n setje lukt dat ook nooit.
Makkelijkste is plamuren, maar dan moet je inderdaad ook spuiten.
Ik zou het gewoon lekker laten zitten.
Met dat uitdeuk setje van HBM ga een heel eind komen, zeker met het lijmpistool en de trekker.