Software-update: Symantec Messaging Gateway 10.7.5

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy3908
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14:30
downloads: Symantec Messaging Gateway 10.7.5

@Qwerty-273
SMG kan op een bijbehorende hardwareappliance worden gedraaid of virtueel in VMware, Hyper-V of KVM.
VMware is de maker van een heleboel producten, waaronder een aantal producten waarmee je virtuele machines kunt draaien, zoals Workstation Player, Workstation Pro en ESXi. Welk(e) product(en) van VMware bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03:01

Qwerty-273

Meukposter

De officiële support vanuit Broadcom voor deze uitgave noemt VMware ESXi/vSphere 6.5/6.7/7.0. Maar dat is de officiële lijst, uit ervaring werkt dit bijvoorbeeld ook binnen Workstation, maar dat is dan niet productie gericht om 24/7 te draaien. En dus ook niet officieel ondersteunt.

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy3908
Dan zou ik er dus VMware ESXi/vSphere van maken, niet VMware, vind je ook niet?

Het is net zo onzinnig als twintig jaar geleden toen mensen het hadden over een 'Novell-server'. Wat draait er dan op die server? NetWare (dat bedoelden ze natuurlijk, als zijnde het 'belangrijkste' product van Novell)? GroupWise? ManageWise?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy3908
Met het risico dat ik te snel ben …

Heb je het simpelweg nog niet aangepast, @Qwerty-273, of ben je het niet met me eens?

In het laatste geval, jij vindt dus dat de naam van een bedrijf en de naam van een product van dat bedrijf onderling uitwisselbaar zijn? Dus als ik zeg dat ik Microsoft als besturingssysteem gebruik op mijn pc, i.p.v. Windows, dan vind jij dat oké? Raar hoor …

P.S. Het is 'ondersteund' in de zin 'En dus ook niet officieel ondersteunt.', want het is een voltooid deelwoord. Het is bovendien 'productiegericht', niet 'productie gericht' in de zin ervoor.

[ Voor 7% gewijzigd door richy3908 op 15-05-2022 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03:01

Qwerty-273

Meukposter

Nee :) overal waar aangegeven wordt dat iets ook op een virtueel platform draait, zie je dat het ingekort wordt tot de naam van het platform of de hypervisor. Bij VMware is dat zo goed als altijd gewoon VMware zonder daar het product bij te specificeren. Dat zie je ook bijvoorbeeld bij Docker, dat is ook de naam van het bedrijf en je ziet haast eigenlijk niet de specificatie of er Docker Engine of Docker Desktop wordt bedoeld. Dat is pas onderdeel van de specifiekere ondersteuningsinformatie in de documentatie.

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richy3908
Ja, ik kan deels met je verhaal meegaan, maar blijf er toch ook een beetje moeite mee hebben.

Volgens mij is Docker een geval apart, want hierbij heet het bedrijf hetzelfde als de bulk van hun producten en als ik het goed heb, is Docker Desktop wat werking betreft (het draaien van containers) hetzelfde als Docker Engine, alleen de manier van bediening is anders.

Dus Docker is m.i. niet te vergelijken met VMware, dat naast virtualisatieproducten een heel scala van totaal andersoortige producten maakt.
Pagina: 1