Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 23:46
Zoals titel zegt: Paramount Network komt naar Nederland. Dat wordt geen streaming dienst, maar een zender ipv Spike. Aparte keuze… :? Vanaf 24 mei bij alle kabelboeren in basispakket.

https://www.broadcastmaga...work-komt-naar-nederland/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaFleche
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-05 17:57
Vraag me dan af hoe de programmering er dan uit gaat zien.
Het wordt gewoon een lineair tv kanaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 23:06
Wie lanceert er nu nog lineaire videokanalen zonder de optie om te streamen via één of andere app?

Had Paramount niet de rechten op de nieuwe Star Trek serie? Misschien moet ik eens op gaan zoeken hoe de opname functie van mijn Ziggo ontvanger werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Alvast wat aanraders voor degene die het nog niet gezien hebben: IMDB: Yellowstone (TV Series 2018– ) en IMDB: 1883 (TV Series 2021– )

Echt steengoede verhalen en prachtige landschappen.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01:01
ErikT738 schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 08:20:
Wie lanceert er nu nog lineaire videokanalen zonder de optie om te streamen via één of andere app?
Viaplay is vooral streaming... En dat is niet zo'n succes kwa app, kwaliteit etc.

Een app ontwikkelen en onderhouden is duur. Streaming capaciteit ook. Dus kan me goed voorstellen dat lineair een stuk goedkoper is.

In mijn omgeving heb ik exact 0 cable cutters. Dus zo gek is het nóg niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

Is gewoon een nieuwe naam voor Spike met dezelfde eindeloze Top Gear herhalingen?

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07-05 13:06
Waah schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 09:03:
[...]

Viaplay is vooral streaming... En dat is niet zo'n succes kwa app, kwaliteit etc.

Een app ontwikkelen en onderhouden is duur. Streaming capaciteit ook. Dus kan me goed voorstellen dat lineair een stuk goedkoper is.

In mijn omgeving heb ik exact 0 cable cutters. Dus zo gek is het nóg niet.
Paramount heeft in de VS weldegelijk een streaming dienst met Paramount+, dus de infrastructuur is er al.
Mogelijk komt dat later ook nog wel deze kant op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 22:52
Paramount zou naar Nederland komen dit jaar onder de naam SkyShowtime, samenwerking tussen Comcast & Paramount. Vallen o.a. Universal, DreamWorks, Paramount, Showtime en Nickelodeon onder. En dat is dan dus weer wel als streaming dienst.

Paramount+ zal zelfstandig dus niet naar Nederland komen, maar dat aanbod zou wel beschikbaar komen onder SkyShowtime. En het streaming platform zal uiteraard wel gebaseerd zijn op dat van Comcast of dus Paramount+.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
evilution schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 09:11:
Is gewoon een nieuwe naam voor Spike met dezelfde eindeloze Top Gear herhalingen?
Vond Spike eigenlijk wel een handige zender zender als je niet wist wat je moest kijken. Altijd wel een dom programma op waar je hersenloos mee kon kijken. En af en toe savonds nog wel eens een leuke nostalgische film op te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-05 19:55
Olga2000 schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 00:08:
Zoals titel zegt: Paramount Network komt naar Nederland. Dat wordt geen streaming dienst, maar een zender ipv Spike. Aparte keuze… :? Vanaf 24 mei bij alle kabelboeren in basispakket.

https://www.broadcastmaga...work-komt-naar-nederland/
Skip voor mij. Sorry, op een bepaalde tijd opzitten om bv Star Trek Strange New Worlds elke week te kijken is echt 1999. Geen idee wat Paramount denkt, maar schiet eens op met je SkyShowtimeParamount (of zoiets, snap niet waarom het niet gewoon Parmount+ heet, maar misschien is dit de reden),

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
loekf2 schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 12:26:
[...]

Skip voor mij. Sorry, op een bepaalde tijd opzitten om bv Star Trek Strange New Worlds elke week te kijken is echt 1999. Geen idee wat Paramount denkt, maar schiet eens op met je SkyShowtimeParamount (of zoiets, snap niet waarom het niet gewoon Parmount+ heet, maar misschien is dit de reden),
Het gaat niet Paramount+ heten in Nederland omdat het niet exclusief Paramount zal zijn maar een samenwerking met Comcast. SkyShowtime zal het dan wel zijn omdat de een eigenaar van Sky is en de ander van Showtime? Maar ja, Paramount an zich zou dan een grotere naam zijn. Maar hetzelfde zie je met HBO Max. HBO is hier ook een redelijk onbekende naam, terwijl iedereen toch ooit wel van Warner gehoord zal hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

loekf2 schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 12:26:
[...]

LiveTV is tegenwoordig ook niet meer écht LiveTV, he :+

Bij KPN ipTV kun je bijvoorbeeld bij de meeste Nederlandse kanalen (bijna) alles tót een week geleden gewoon terug kijken zonder dat je daarvoor hoeft bij te betalen. Als je twee decoders hebt kun je ALLE kanalen ook opnemen in de cloud zonder daarvoor extra te hoeven betalen (een tweede decoder kost €5,-/maand en dan krijg je de cloudopname functie, die los ook €5,- kost er meteen bij).

Helaas kun je niet bij alle kanalen de reclameblokken skippen als je later inschakelt, maar da's de schuld van de zendereigenaar (Talpa / RTL ...).

[ Voor 4% gewijzigd door Will_M op 14-05-2022 13:14 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobb
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:41
Ik vermoed dat ze nog geen streaming opzetten omdat ze niet kunnen voldoen aan het verplichte percentage EU content voor streamers.

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Cobb schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 22:58:
Ik vermoed dat ze nog geen streaming opzetten omdat ze niet kunnen voldoen aan het verplichte percentage EU content voor streamers.
Het hoeft natuurlijk geen eigen content te zijn. Dat kunnen ze hetzelfde oplossen als hoe Netflix, Prime Video etc het ook doen: Europese pulp van 30 jaar terug voor een dubbeltje kopen en op het platform aanbieden. Daarnaast komt Paramount dus als SkyShowtime, en Sky zelf ken ik alleen als zijnde "brits" dus dan heb je al Europese content. Alhoewel, uit EU gestapt, dus zal dan wel niet meer meetellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobb
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:41
@RobertMe geen idee of Brits spul meetelt ik denk ik het niet. Persoonlijk mis ik bijv veel content op HBO ik had gehoopt op de volledige series Batman animated and Superman animated, maar dat zijn 100en afleveringen. Als daar weer een deel EU content tegenover moet staan...vrouwtje theelepel?

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:04
Ik heb vernomen dat ze voor de stremming dienst later dit jaar een zelfde aanbieding als HBO gaan doen met levenslang 50% korting (4 euro per maand) als lokkertje. Ben vooral benieuwd naar de eigen originals want alle films zie ik sowieso al in de bioscoop dus niet interessant, alle MTV meuk kijk ik toch al niet en straks heb je dan 3 streamingsdiensten met Netflix, HBO en Paramount...

[ Voor 5% gewijzigd door Deezers op 15-05-2022 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Deezers schreef op zondag 15 mei 2022 @ 15:08:
Ik heb vernomen dat ze voor de stremming dienst later dit jaar een zelfde aanbieding als HBO gaan doen met levenslang 50% korting (4 euro per maand) als lokkertje. Ben vooral benieuwd naar de eigen originals want alle films zie ik sowieso al in de bioscoop dus niet interessant, alle MTV meuk kijk ik toch al niet en straks heb je dan 3 streamingsdiensten met Netflix, HBO en Paramount...
Drie? Je vergeet dan Disney+, Amazon Prime, Videoland, ViaPlay, en nog een berg aanbieders.

Zelf heb ik in ieder geval eind maart Netflix de deur gewezen en naar HBO Max gegaan, samen met Prime. Netflix is echt belachelijk duur als je UDH eilt hebben. Voor minder dan de heldt van het geld heb ik nu HBO Max (met de 50% lifetime korting voor €4) en Prime (€3 inclusief dan de andere Prime voordelen). Dat kost dus niet eens de helft van Netflix. Laatstgenoemde zal ik dan zo nu en dan afnemen om wat nieuwe series / seizoenen te kijken en het profiel actief te houden. Maar 12 * €17 of wat kost het intussen is mij echt te veel. Als SkyShowtime ook met zo'n 50% lifetime korting komt zal die hopelijk ook in zo'n goedkoop pricerange zitten en kan die er ook nog mooi bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
Deezers schreef op zondag 15 mei 2022 @ 15:08:
Waar heb je het vernomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:04
Olga2000 schreef op zondag 15 mei 2022 @ 19:21:
[...]

Waar heb je het vernomen?
Kan in helaas niet zeggen maar grote kans dat het waar is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heplam
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-05 10:30
https://www.youtube.com/watch?v=SzU-eazC7QQ

Er is een promofilm gelekt van skyshowtime

[ Voor 8% gewijzigd door heplam op 16-05-2022 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Ik zie nu promo’s op Twitter langs komen dat ze oa met Sonic 2 op die zender komen. Zo kansloos om met een lineair kanaal te komen.

Vanaf 24 mei dus.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
en al weer geblokt door ViacomCBS :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 22:17

Meg

418: “I’m a teapot”

Weet iemand wat er met Spike gaat gebeuren, aangezien ik daar vaak naar kijk.

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19:01

IkWilbert

Het is mij!

Meg schreef op maandag 16 mei 2022 @ 21:44:
Weet iemand wat er met Spike gaat gebeuren, aangezien ik daar vaak naar kijk.
Spike stopt ermee

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meg
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 22:17

Meg

418: “I’m a teapot”

Jammer, ik vond Hells Kitchen altijd erg leuk om te kijken.

"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peschinl
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 18:05
Paramount network en Paramount+ zijn twee aparte dingen, iedereen die denkt dat Star Trek Discovery (of new worlds) op paramount network komt zal teleurgesteld worden.

Paramount+ komt volgende maand naar de UK, da's het eerste europees land waar het beschikbaar word. Daarna volgt Oostenrijk, Duitsland, Frankrijk, Italie en Switzerland in de 2e helft van 2022. Nederland staat hier niet bij, dus ik gok dat we blij mogen zijn als dat nog dit jaar word.

https://www.engadget.com/...aunch-date-145426306.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:39
peschinl schreef op maandag 16 mei 2022 @ 22:33:
Paramount network en Paramount+ zijn twee aparte dingen, iedereen die denkt dat Star Trek Discovery (of new worlds) op paramount network komt zal teleurgesteld worden.

Paramount+ komt volgende maand naar de UK, da's het eerste europees land waar het beschikbaar word. Daarna volgt Oostenrijk, Duitsland, Frankrijk, Italie en Switzerland in de 2e helft van 2022. Nederland staat hier niet bij, dus ik gok dat we blij mogen zijn als dat nog dit jaar word.

Jammer. Dan moet ik dus via andere wegen Star Trek New Worlds blijven kijken.
Ik wil best betalen, maar ik wil ook gelijktijdig met de USA die nieuwe Star Trek show zien.
Niet pas na 2 of 3 jaar. Want ik zie in het promofilmpje alleen Enterprise voorbij komen.
Dat is inmiddels voor mij al oude meuk.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe

Maar dat gaat dan echt over Paramount+? Terwijl volgens mij al officieel is aangekondigd dat Comcast & Paramount / ViacomCBS de handen in een slaan om hier, in Nederland, met SkyShowtime te komen. Dan komt hier dus überhaupt geen Paramount+ maar zal de content daarvan wel op SkyShowtime verschijnen. Maar echt duidelijk wordt het er niet op op deze manier. Dat Paramount+ zelfstandig naar de UK gaat kan ik mij nog indenken, omdat Sky daar op heel wat vlakken al aanwezig is en dat samenvoegen daar vast niet zo makkelijk gaat. Maar die andere landen waar Paramount+ uit zal komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

In Nederland wordt Paramount onderdeel van de nieuwe streamingsdienst SkyShowtime.

SkyShowtime komt zeker dit jaar, en mogelijk al vrij snel inmiddels, gezien het bericht van afgelopen februari op hun officiële Nederlandse twitterpagina:

[Twitter: https://twitter.com/SkyShowtimeNL/status/1496534329744371737]

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
Die is geblokkeerd. Heb je het gezien? Wat stond erin?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Olga2000 schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 14:41:
[...]

Die is geblokkeerd. Heb je het gezien? Wat stond erin?
Was een aankondiging met allemaal stukjes films en series die beschikbaar komen op skyshowtime.

Waaronder Halo, The Lost City, Top Gun: Maverick, Jurassic World Dominion, Boss Baby: Family Business, Super Pumped: The Battle for Uber, Gangs of London, Nope, Despicable Me, The Wolf of Wall Street, Jaws, Indiana Jones, The Godfather, The Offer, 1883, Sing 2, Dora and the Lost City of Gold, Billions en Star Trek.

Daarnaast verschijnen de logo’s van enkele in Nederland actieve providers in beeld, wat duidt op een mogelijke samenwerking met T-Mobile, KPN, Vodafone, Ziggo en Tele2.

[ Voor 49% gewijzigd door IkWilbert op 17-05-2022 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric.1
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 22:11
Cobb schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 22:58:
Paramount+ is al beschikbaar binnen de EU (i.i.g. sommige landen zoals hier in Zweden, al een jaar ofzo). Dus dit lijkt me onwaarschijnlijk.

Is al een jaar beschikbaar in Scandinavië.

[ Voor 49% gewijzigd door eric.1 op 17-05-2022 14:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• evilution
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

Meg schreef op maandag 16 mei 2022 @ 22:31:
Jammer, ik vond Hells Kitchen altijd erg leuk om te kijken.
Ik denk dat die 3 zelfde seizoenen ook eindeloos herhaald blijven worden. Zag ze al voorbij komen in een promo op Spike. Dit is alleen een naamswijzigiging. No worries ;)

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilution
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

Behalve het logo in de rechterbovenhoek is er dus niks veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Het is puur een rebranding om het paramount merk in europa te lanceren, is in de UK ook al gebeurd. Hopelijk komt de dienst er achteraan

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
Ja, verwachtingen zijn dat in augustus wij Sky streamingdienst erbij hebben.

https://www.totaaltv.nl/n...-augustus-naar-nederland/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• P-Rock
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21:20
Ik word knettergek van al die streamingdiensten. De markt begint echt een beetje verzadigd te raken nu. En voor elke dienst moet je een apart abonnement afsluiten...

[ Voor 23% gewijzigd door P-Rock op 15-06-2022 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krystman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18:50
Ik lees nu voor het eerst dat SkyShowTime ook SyFy channel content bevat. Dat zou betekenen dat pareltjes als Eureka, Sanctuary, Warehouse 13, Haven en Tremors weer legaal in Nederland te zien zijn. Ik ben om...

- Spes consilium non est -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
Abo schijnt in drie smaakjes te komen:
1. Gratis, beperkte aanbod met reclame
2. 5 euro (of zo), volledige aanbod met reclame
3. 10 euro (of zo), volledige aanbod zonder reclame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

https://www.totaaltv.nl/n...en-kost-80-euro-per-jaar/

Paramount+ begint met 8.000 uur content en kost 80 euro per jaar.

De voor Europa nieuwe streamingdienst Paramount+ begint met in totaal 8.000 uur content. De dienst is vandaag in het Verenigd Koninkrijk en Ierland begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Zit al maanden ongeduldig te wachten op SkyShowtime als laatste stukje van de streaming puzzel. Maar €10 is toch wel redelijk fors als dat klopt. Dan zijn ze in één klap de duurste na Netflix. Dan verwacht ik wel 4k Dolby Vision/Atmos vanaf launch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

IkWilbert schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 12:37:
https://www.totaaltv.nl/n...en-kost-80-euro-per-jaar/

Paramount+ begint met 8.000 uur content en kost 80 euro per jaar.

De voor Europa nieuwe streamingdienst Paramount+ begint met in totaal 8.000 uur content. De dienst is vandaag in het Verenigd Koninkrijk en Ierland begonnen.
En uit dezelfde bron:
In Nederland komt Paramount+ waarschijnlijk niet als losse streamingdienst beschikbaar. De content van Paramount+ wordt onderdeel van SkyShowtime.

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Pagina: 1