Edit: Ik heb zonet een review geplaats in die link. Mocht maar 50 woorden dus hier de uitgebreidere.
/////
Ik heb de OPPO Reno4 Z 5G nu ongeveer 8 maanden. Kort gezegd. De telefoon bevalt mij goed.
De camera is goed wat ik er mee doe (geen fotografie maar meer domme foto's voor chatgroepen met vrienden en notities van whiteboard spul.
sommige natuurfoto's die ik heb genomen zijn zelf gewoon goed.
De bouwkwaliteit is ook top. Heb de telefoon al een aantal keren laten vallen van ca. 1.5m en zelf met alleen een hele dunne protector (zo'n 1mm plastic unit) is genoeg dat de telefoon geen schade heeft.
de dualsim was voor mij praktisch vanwege een werksimmetje. Het uitzetten van de 2e sim is soms wat onpraktisch maar dat is meer andoid dan de hardware.
wat voor mij een absolute MUST was echter was de aanwezigheid van een 3.5mm jack aansluiting en deze is aanwezig.
De usb-C aansluiting is ook nice en de telefoon laad snel op en gaat best lang mee!
De ultra-energie iets van 3 dagen en dan ben je niet uitgesloten van internet of wahtsapp/telegram verbinding wat sommige andere andriod telefoons wel hebben.
Ik herken sommige reviews die zich negatief uitlaten over stabiliteit niet.
Edit 2: We hebben er 2 gekocht; eentje voor mij en eentje voor mn vriendin. Zij komt van iOS en deze andoid bevalt haar dusver goed. Was wel ff wennen maar uiteindelijk mist ze niks van haar oude telefoon (iPhone 6s Plus)
[
Voor 12% gewijzigd door
_Quadro op 13-05-2022 22:02
]