Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdebr
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 30-04 19:16
Ik heb na wikken en wegen tussen de remarkable, de supernote en de boox note air 2 voor de laatste gekozen.
Een heel gaaf ding met veel opties. Waar ik echt nog zoekende in ben is hoe je acties in je notities kunt zetten en deze in 1 overzicht kunt terug zien.

Bij de supernote zag ik daar een gave werkwijze voor, maar heb dit nog niet ontdekt. Iemand ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gvzoggel
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 17-01-2023
Hallo Mdbr,

Hoe bevalt de Boox Note Air 2? Ik overweeg de Supernote, maar twijfel nog omdat ik niet weet of de schrijftechniek gaat bevallen? Zou graag willen uitproberen, maar waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaterFire
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:19
mdebr schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 19:13:
Ik heb na wikken en wegen tussen de remarkable, de supernote en de boox note air 2 voor de laatste gekozen.
Een heel gaaf ding met veel opties. Waar ik echt nog zoekende in ben is hoe je acties in je notities kunt zetten en deze in 1 overzicht kunt terug zien.

Bij de supernote zag ik daar een gave werkwijze voor, maar heb dit nog niet ontdekt. Iemand ervaring hiermee?
Hi @mdebr , ik heb sinds dit weekend een Note Air 2 Plus en ben ook nog aan het zoeken naar de juiste workflows. Is jouw vraag inmiddels beantwoord via een andere wijze? Ben ook benieuwd. Ik gebruik de asterisk voor mijn onderwerpen en de zoekfunctie maakt daar een lijst van. Zou ook voor acties kunnen werken.