Ik heb eindelijk mijn Humax 5400
Is super mooi
scherp beeld, echt een aanrader voor de mensen die nog een digitale ontvanger gaan kopen samen met een visiosat schotel ofzo is voor ASTRA en HB + Alps LNB's en kabel zooi.
Maar nu is mijn vraag:
Ik wil via mijn humax (met een gold card natuurlijk) digitaal op mijn pc opnemen (mpeg2) ik heb al een keer zoiets gevraagt maar ik weet nog niet genoeg.
Ik moet dus een Pc-Sat-tuner kopen maar nu is dus de vraag welke?
En kan ik ook bijvoorbeeld canal+ opnemen via de gold card in de humax, heeft iemand hier ervaring mee en kan me iets aanraden?
Ik wil morgen (vandaag dus) één ophalen dus ik hoop dat er nog wat mensen hier op dit
tijdstip op zijn en mij iets kunnen aanraden. Ik hoef geen url's ik wil gewoon iemand die al zo'n kaart heeft of iemand die hier echt verstand van heeft.
Ik ga s'middags één ophalen als ik uit bed ben
alvast bedankt
Maar nu is mijn vraag:
Ik wil via mijn humax (met een gold card natuurlijk) digitaal op mijn pc opnemen (mpeg2) ik heb al een keer zoiets gevraagt maar ik weet nog niet genoeg.
Ik moet dus een Pc-Sat-tuner kopen maar nu is dus de vraag welke?
En kan ik ook bijvoorbeeld canal+ opnemen via de gold card in de humax, heeft iemand hier ervaring mee en kan me iets aanraden?
Ik wil morgen (vandaag dus) één ophalen dus ik hoop dat er nog wat mensen hier op dit

Ik ga s'middags één ophalen als ik uit bed ben

alvast bedankt