Goedemorgen,
Ik ben helemaal nieuw in het HiFi wereldje en zoek wat advies.
Ik wil graag een losse audio interface waarin ik mijn volume en bass kan regelen.
Ik heb nu Edifier R2000DB speakers en een Klipsch R-100SW subwoofer.
Deze heb ik nu via een jack splitter hangen aan m'n PC.
Dit werkt wel OK maar de bass en volume regelen vind ik omslachtig en ik heb het gevoel dat ik niet het volledige potentiele geluid krijg van dit setje. Daarom wil ik een losse interface.
Maar welke externe interface is hiervoor geschikt? En welke kabels heb ik hiervoor nodig?
Ik denk de output van de sub & speakers via tulp naar de interface? Die vervolgens naar mijn PC met USB of een jack?
Achterkant speakers:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/0MYF1twcC6rPgtDMTYlmwi8s.jpg?f=user_large)
Achterkant sub:
:strip_exif()/f/image/I8AMEMdzr5qMGaMDSRZXwhf9.jpg?f=fotoalbum_large)
Alvast bedankt voor de tips!
Ik ben helemaal nieuw in het HiFi wereldje en zoek wat advies.
Ik wil graag een losse audio interface waarin ik mijn volume en bass kan regelen.
Ik heb nu Edifier R2000DB speakers en een Klipsch R-100SW subwoofer.
Deze heb ik nu via een jack splitter hangen aan m'n PC.
Dit werkt wel OK maar de bass en volume regelen vind ik omslachtig en ik heb het gevoel dat ik niet het volledige potentiele geluid krijg van dit setje. Daarom wil ik een losse interface.
Maar welke externe interface is hiervoor geschikt? En welke kabels heb ik hiervoor nodig?
Ik denk de output van de sub & speakers via tulp naar de interface? Die vervolgens naar mijn PC met USB of een jack?
Achterkant speakers:
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/0MYF1twcC6rPgtDMTYlmwi8s.jpg?f=user_large)
Achterkant sub:
:strip_exif()/f/image/I8AMEMdzr5qMGaMDSRZXwhf9.jpg?f=fotoalbum_large)
Alvast bedankt voor de tips!