In zou ik willen dat de waardes uit F:F bij elkaar worden opgeteld als de waardes uit C:C gelijk zijn.
De opgetelde waarde mag niet meer zijn dan de waarde uit C:C.
Het kopje Per Pallet geeft aan hoeveel er op een pallet mogen.
Het kopje Combi Pallets geeft aan hoeveel dozen er over zijn voor op de pallets.
Graag zou ik willen dat het automatisch F6:F11 optelt omdat de waardes uit C (96) zijn en de opgetelde waarde uit F (78) is en dus niet boven de waarde van C uitkomt.
Dit moet ook voor de resterende C (96) waardes gebeuren.
Bij de eerste berekende waarden moet dan in het volgende kolom een A komen en bij de 2de een B enz.
Als dit zou kunnen in alleen Excel zonder gebruik van VBA zou ik dat fantastisch vinden.
Anders sta ik ook open voor het gebruik van VBA maar liever niet om het simpel te houden.
Alvast ontzettend bedankt!
:fill(white):strip_exif()/f/image/RBuzbdcuO8StaazPFmZlcWnh.png?f=user_large)
De opgetelde waarde mag niet meer zijn dan de waarde uit C:C.
Het kopje Per Pallet geeft aan hoeveel er op een pallet mogen.
Het kopje Combi Pallets geeft aan hoeveel dozen er over zijn voor op de pallets.
Graag zou ik willen dat het automatisch F6:F11 optelt omdat de waardes uit C (96) zijn en de opgetelde waarde uit F (78) is en dus niet boven de waarde van C uitkomt.
Dit moet ook voor de resterende C (96) waardes gebeuren.
Bij de eerste berekende waarden moet dan in het volgende kolom een A komen en bij de 2de een B enz.
Als dit zou kunnen in alleen Excel zonder gebruik van VBA zou ik dat fantastisch vinden.
Anders sta ik ook open voor het gebruik van VBA maar liever niet om het simpel te houden.
Alvast ontzettend bedankt!
:fill(white):strip_exif()/f/image/RBuzbdcuO8StaazPFmZlcWnh.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/UUtT7M9L07O9WghMmvfy6YI5.png?f=user_large)
[ Voor 16% gewijzigd door GertvBeelen op 12-05-2022 15:28 ]