Beste medeleden.
Een laptop om af en toe Warzone op te spelen, beetje toekomstproof.
En simpele desktoptaken.
Laptop zal nooit verplaatsen.
Ik kijk naar de volgende drie laptops.
Voor het gemak laten we de prijzen buiten beschouwing gezien er op de tweedehandse markt aanbod is.
https://tweakers.net/pric.../1714698;1740928;1803402/
Ik wil een 3060, 16 gb ram met 2x 8 gb sticks en minimaal een fatsoenlijke I5.
Nu constateer ik dat Warzone alleen al tegen de 200gb loopt en 2 van deze laptops een 512 GB ssd hebben.
Volgens mij kan geen van alle laptops uitgebreid worden zonder dat de warranty vervalt oftewel geen quick replace luikjes.
De Gigabyte zou volgens reviews een responsetijd hebben van ca 10 ms.
Hetzelfde geldt voor de MSI GL66.
Van de andere MSI laptop ben ik er nog niet van op de hoogte.
De GL66 zou verder matige kleurrepresentatie hebben en vrij heet worden.
Overigens binnen acceptabele grenzen om mee te werken.
Alledrie de laptops hebben een 180watt adapter. Minder dan het piekvermogen, maar opzich met lobbytijden tussendoor etc zou dit goed genoeg moeten zijn voor een lange gamesessie dacht ik zo.
Hebben jullie nog punten die ik kan meenemen om een keuze te maken uit 1 van deze 3 laptops?
Een laptop om af en toe Warzone op te spelen, beetje toekomstproof.
En simpele desktoptaken.
Laptop zal nooit verplaatsen.
Ik kijk naar de volgende drie laptops.
Voor het gemak laten we de prijzen buiten beschouwing gezien er op de tweedehandse markt aanbod is.
https://tweakers.net/pric.../1714698;1740928;1803402/
Ik wil een 3060, 16 gb ram met 2x 8 gb sticks en minimaal een fatsoenlijke I5.
Nu constateer ik dat Warzone alleen al tegen de 200gb loopt en 2 van deze laptops een 512 GB ssd hebben.
Volgens mij kan geen van alle laptops uitgebreid worden zonder dat de warranty vervalt oftewel geen quick replace luikjes.
De Gigabyte zou volgens reviews een responsetijd hebben van ca 10 ms.
Hetzelfde geldt voor de MSI GL66.
Van de andere MSI laptop ben ik er nog niet van op de hoogte.
De GL66 zou verder matige kleurrepresentatie hebben en vrij heet worden.
Overigens binnen acceptabele grenzen om mee te werken.
Alledrie de laptops hebben een 180watt adapter. Minder dan het piekvermogen, maar opzich met lobbytijden tussendoor etc zou dit goed genoeg moeten zijn voor een lange gamesessie dacht ik zo.
Hebben jullie nog punten die ik kan meenemen om een keuze te maken uit 1 van deze 3 laptops?