A7V266 VIA KT266 rev 2 ja/nee?

Pagina: 1
Acties:

• Biff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-01-2025

Biff

waar zijn de visjes

Topicstarter
Ik vond een bericht van dinsdag op de front page waar iemand beweert dat de Asus A7V266 borden vanaf revisie 1.06 al voorzien zouden zijn van de verbeterde revisie van de VIA KT266 chipset. Ik geloof het eigenlijk niet want ik heb een 1.06 en PCILIST en WCPUID zeggen over de PCI IDs van de diverse bridges dat ze revisie 00h zijn - kan me niet voorstellen dat ze dat nummer niet omhoog zouden bumpen.. of zou het echt zo stiekumpjes gaan? Ik kan iig alleen maar reviews vinden van de revisie 1.05 of preproductie modellen..
Weet iemand er het fijne van?

Yeah well. The Dude abides.

• stunter
  • Laatst online: 09:15
Volgens firingsquad heeft de a7v266 rev2 van de kt266

Heb trouwens zelf ook dit mobo maar heb nog nergens kunnen vinden dat hij rev2 is.

• Biff

Biff

waar zijn de visjes

Topicstarter
Ja maar dat is maar een vage verwijzing dat de A7V 'will contain revision 2', ik heb er ook al een paar gelezen dat Asus toch maar niet gewacht heeft en een maand lang A7V266s uitgeleverd zou hebben met nog de oude. En mensen die zeggen dat rev. 2 in week 12 verschenen is, en mensen die zeggen dat hij op 4 augustus naar de fabrikanten gegaan is (dan zou ik hem theoretisch net kunnen hebben, maar wordt wel erg kort dag), iemand die zegt dat bord rev 1.06 hem heeft.. maar niemand schijnt het tot dusver echt te weten.

• Biff

Biff

waar zijn de visjes

Topicstarter
bump em ff..