Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitrodesign
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-05 09:05

nitrodesign

There is more joy on a ...

Topicstarter
Hallo mede Tweakers,

Ik weet niet of dit in de juiste categorie valt maar ik wil de volgende vraag stellen.
Vorige week raakte ik aan de praat met iemand die zijn vermogen wil gaan splitten.
Hierbij heb ik aangegeven dat ik ook op zoek was naar manier om rendement te krijgen over mijn vermogen.

Er zijn veel topics de revue gepasseerd, alleen een website (hedge fond) bleef mij bij, namelijk:
https://easy-hedgefund.com/

Bij trustpilot is deze site ook niet echt veel ge-reviewd:
https://nl.trustpilot.com/review/www.easy-hedgefund.com

Zij (het was een vrouw) gaf aan dat ze hier veel vermogen op had staan en dat ze hier een behoorlijk rendement per maand kreeg.

De website ziet er professioneel uit en ze bieden blijkbaar twee strategieën aan tegen een heel hoog rendement 600% +.

Nu was mijn vraag kent iemand dit bedrijf of dergelijke, is dit wel te vertrouwen.
Dit doet me namelijk denken aan een aflevering van Kees van der Spek waarbij mensen worden opgelicht bij zo'n website die voordoen dat ze jou verdiende geld kunnen aftroggelen.

Zoek je nog een leuk gepersonaliseerde gift, Check Custodo

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-05 13:37

Polycom

Poes van goud

Als het te mooi is om waar te zijn dan is het vaak ook zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22:11
De site staat pas 4 maanden online, en staat geregistreerd op een Nederlands adres.

Heel eerlijk vind ik het scetchy eruit zien. ( te mooi om waar te zijn )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Klinkt als zo'n typisch piramide achtige scam iig.

De eerste mensen krijgen uitbetaald, en moedigen iedereen aan om geld in te leggen waaruit de eersten weer hun 'rente' krijgen.
Zodra er genoeg op de rekening staat is ineens *poef* alles weg.

[ Voor 5% gewijzigd door YakuzA op 11-05-2022 16:15 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icantfly1
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14:20
Check ook het BTW nummer en KVK. Wiebelt aan alle kanten.

BTW-nummer NL 001567193B09

https://te-pd.nl/

Te mooi om waar te zijn inderdaad. Ik vraag mij ook zeer af of deze rendementen daadwerkelijk zijn uitbetaald of enkel op de website te zien zijn.

[ Voor 27% gewijzigd door icantfly1 op 11-05-2022 16:18 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-05 23:31

dr.lowtune

Deugt niet

En het telefoonnummer is gewoon een mobieltje van iemand....Ik zou er niet aan beginnen.

Ik denk dat dit iemand is die meerdere bedrijfjes/websites heeft en dat de boel zo aan elkaar hangt. De naam TE productdevelopment kwam namelijk ook tevoorschijn op een andere trade site, waar je kan komen door de "about" te lezen. Ik ben te lui om even in het handelsregister te kijken, dus dat moet je zelf even doen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• erwn
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
nitrodesign schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 16:08:
De website ziet er professioneel uit en ze bieden blijkbaar twee strategieën aan tegen een heel hoog rendement 600% +.
Zegge: zeshonderd procent? Klinkt realistisch :+ oOo

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:20

Rannasha

Does not compute.

Een professionele website zegt niets, want die zijn tegenwoordig zeer eenvoudig te maken.

Een rendement van 600% is niet eens in de zelfde orde van grootte van realistische rendementen. Als ze daadwerkelijk zo efficient geld zouden kunnen verdienen, waarom zou zo'n dienst dan mensen proberen te werven via een website. Dat zijn allemaal relatief kleine investeerders die vaak onervaren zijn en dus veel vragen stellen. Allemaal gedoe. Met zo'n superstrategie stap je direct naar een bank of andere geldschieter en loop je zo binnen.

Wat er daadwerkelijk gebeurt is dat de eerste mensen die hier "investeren" waarschijnlijk de mooie rendementen op hun account zien verschijnen. Als test proberen ze natuurlijk wat geld weer op te nemen, want helemaal vertrouwen doen ze het niet. En waarempel, het wordt gewoon netjes en vlot uitbetaald. Dus raden ze de dienst aan bij kennisen (ik heb de website niet bekeken, maar doorgaans hebben dit soort scams een referral-systeem waarbij je bonussen krijgt als je anderen er bij haalt.) die ook voorzichtig wat inleggen, hun winsten zien groeien en succesvol wat uit laten betalen.

Het lijkt allemaal goed te lopen omdat de uitbetalingen worden gedaan met het geld van andere mensen. Zolang er nieuwe mensen bij blijven komen en er meer geld binnenkomt dan wordt opgenomen, lijkt er geen vuiltje aan de hemel. De mensen die eerst voorzichtig afgetast hebben, zijn na het succesvol uit laten betalen helemaal over en storten geld bij. Uiteindelijk, wanneer er genoeg geld is binnengehaald of wanneer de instroom van nieuw geld opdroogt, gaat de stekker er uit en kan iedereen fluiten naar z'n geld.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

De website ziet er professioneel uit
Dat is juist iets waar je echt heel erg mee moet oppassen. Voor een leek ziet deze website er professioneel uit, maar als je even je browser dev tools opent en naar de broncode kijkt zie je dat het gewoon een wordpress website is met een sloot aan gratis plug-ins. Kan het thema niet direct vinden omdat ze hun stylesheet geminified hebben en daarbij alle copyright e.d. hebben weggehaald, maar ik herken 'm wel als een van de vele gratis thema's.

Al met al is dit een website waar misschien een dag werk in heeft gezeten, absoluut niet van hoge kwaliteit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-05 12:47
Staat er toevallig een pyramide in hun logo? :X

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Longcat
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 16-08-2024
De website ziet er professioneel uit [...]
Mwa, leuk standaard template. De inhoud is extreem amateuristisch en staat vol met taal- en spelfouten. Vergelijk de informatievoorziening eens met een random beleggingsfonds:
https://www.asnbank.nl/be...-groenprojectenfonds.html

[ Voor 25% gewijzigd door Longcat op 11-05-2022 18:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
... tegen een heel hoog rendement 600% +.
De website zegt iets anders...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/R_g3dbSXIWbf-wxHAtE035d3RbM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/RKTDB7hW33Pf8ChzHerDQgVI.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f2RioFpcOBXApHUmdpsJDUJ9J6c=/x800/filters:strip_exif()/f/image/C6lQ6CxWzGTMMkW2xX2eGvRd.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hydra
Ze noemen ook crypto dus het is vrijwel gegarandeerd een poging om onwetende mensen uit te knijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Ze beloven veel meer. Een groei van 10k naar 50k in iets meer dan een jaar bijvoorbeeld.

Oh, en ze rekenen kennelijk een 20% commissie op je 'profits'.

[ Voor 4% gewijzigd door Hydra op 11-05-2022 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Oh, het is een doorontwikkeling van https://startenmettraden.nl/. Daar zit een Tommy Edelbroek achter kennelijk. Hij heeft ook een instagram account en zo te zien reageren daar alleen bots op.

Klinkt als een eenpitter die straks 'opeens' falliet gaat.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Hydra
Als ik via Facebook achterhaal wat 'ie verder doet, is het deze persoon: https://www.linkedin.com/in/tommy-edelbroek-98400841/

Geen enkele vermelding van een achtergrond in finance of whatever. Product design gestudeerd en sinds 2014 bezig met 'traden'.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Morty
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-01 20:54
Dit je dit überhaupt moet vragen...

Je mag je geld ook wel naar mij overmaken hoor als je er echt vanaf wil...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tedelbroek
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 15-03-2024
Beste allemaal,
Ik zie opeens mijn naam, ondernemingen, BTW nummers en socials voorbij komen op tweakers. Ik wil graag het één en ander rechtzetten en hier rustig op reageren omdat ik zie dat er aannames en uitspraken worden gedaan die niet kloppen. Daarnaast vind ik het totaal overbodig dat mijn hele achtergrond en geschiedenis die er te vinden is naar boven wordt getrokken.
Het is voor mij de eerste keer op het tweakers forum dus geef me even de tijd alles netjes te quoten en te reageren.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Een nieuw gebruikersaccount met maar 1 post die 'toevallig' zijn info op tweakers voorbij ziet komen en nu gaat uitleggen dat het allemaal echt is en al onze tientallen jaren ervaring op internet die zijn niet correct.

classic :+

[ Voor 3% gewijzigd door Viper® op 11-05-2022 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tedelbroek
Ik mis hier de referentie, dit geeft direct een heel vertekend beeld. Het rendement ligt op gemiddeld 8% per maand. Als je alle rendementen van afgelopen jaren had laten staan zou dit bij elkaar opgeteld inderdaad op 600% totaal uitkomen, dat heet compounding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tedelbroek
Viper® schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 20:57:
Een nieuw gebruikersaccount met maar 1 post die 'toevallig' zijn info op tweakers voorbij ziet komen en nu gaat uitleggen dat het allemaal echt is en al onze tientallen jaren ervaring op internet die zijn niet correct.

classic :+
Ik ben nieuw op tweakers inderdaad, dat ben ik speciaal gegaan om hierop te kunnen reageren. Omdat ik zie dat er tientallen kliks vanuit tweakers kwamen de laatste paar uur, ook op de minder actieve websites, ben ik eens gaan kijken wat er aan de hand is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Trenchdog
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:06
@Tedelbroek Beschikt de onderneming over een AFM registratie, bijvoorbeeld als beheerder/beleggingsinstelling, of is het de onderneming anderszins toegestaan in Nederland haar diensten aan te bieden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tedelbroek
YakuzA schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 16:14:
Klinkt als zo'n typisch piramide achtige scam iig.

De eerste mensen krijgen uitbetaald, en moedigen iedereen aan om geld in te leggen waaruit de eersten weer hun 'rente' krijgen.
Zodra er genoeg op de rekening staat is ineens *poef* alles weg.
- Er zijn geen pyramide achtige constructies.
- Wij beheren via een externe broker een PAMM account (google het maar eens). Een PAMM account krijg je niet zomaar, daarvoor wordt je gecheckt door de broker die kijkt naar je ervaring, geschiedenis en trackrecord. Wat wij hiermee kunnen is traden voor anderen.
De investeerders schrijven zich in bij een broker en storten daar hun geld, niet bij ons. De broker is gereguleerd en beheert nogmaals alle fondsen. Wij mogen met dit fonds in virtueel geld traden, wij bezitten of beheren zelf geen cent van de investeerder dus kunnen niet bij dat geld. Alles wat er getrade wordt staat dus op de investeerder zijn account en is altijd van de investeerder.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Tedelbroek schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:00:
[...]

Ik ben nieuw op tweakers inderdaad, dat ben ik speciaal gegaan om hierop te kunnen reageren. Omdat ik zie dat er tientallen kliks vanuit tweakers kwamen de laatste paar uur, ook op de minder actieve websites, ben ik eens gaan kijken wat er aan de hand is.
Apart, daaruit maak ik op dat middels cookies de browser referrer wordt opgehaald.
Standaard heeft de website een cookie melding waarbij alleen de Necessary enabled zijn. Overige zijn optioneel. Ik zie hier ook niets over vermeld onder privacy policy hoofdstuk 10.
Ik weet niet of dit zomaar mag. Maar goed ik ben verder geen AVG expert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tedelbroek
Hydra schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 19:41:
[...]

Ze beloven veel meer. Een groei van 10k naar 50k in iets meer dan een jaar bijvoorbeeld.

Oh, en ze rekenen kennelijk een 20% commissie op je 'profits'.
- 10K naar 50K in een jaar? Dit staat niet op de website.
- 20% commissie over enkel de winst klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trenchdog
@Tedelbroek ik lees dat de broker onder toezicht van ASIC staat, een Australische toezichthouder. Heeft die partij een vergunning in Nederland, en een bijkantoor hier, zodat diensten aan retail beleggers aangeboden kunnen worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09-05 12:35

psy

Zulke rendementen kunnen wel, maar tegen zeer hoge risico's.

Ook maximale drawdown is vaak heel groot. De meesten kunnen en durven dat niet vol te houden.

Meer dan 3 verliezen achter elkaar en de meeste (amateur)beleggers gaan twijfelen en durven niet meer.

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zorg
  • Laatst online: 23:53
Ik vind het toch erg chapeau dat @Tedelbroek de moeite neemt om te reageren! Rendementen van boven de 20% is per definitie iets wantrouwend en er zijn (bijna?) geen mensen op de planeet die dat consistent weten te behalen. Zelfs de high frequentie traders met een latency voordeel (toch al een groot deel vd wereldhandel) die dat niet lukt. Deze hebben een betere latency dan op de site staat (volgens Wikipedia).

Mijn vermoeden, hoewel al jaren niet meer daar mee bezig, zal iets zijn van forex handel? Al dan niet via standaard automatisch trading bots (ik heb destijds wat geëxperimenteerd met mql4). Misschien algoritmes aangekocht (via trading fora kan je deze perfect aankopen, iedereen biedt de kip met de gouden eieren aan...). Met eventueel een rendement op het afgelopen jaar? Ik zie geen back testing over een langere periode (= consistentie), enkel resultaat vd afgelopen 2 jaar. Das ook niet echt heel moeilijk, iedereen kan 20%+ hebben gehaald door enkel maar ETF te kopen in de afgelopen 2 jaar.....
All our portfolio’s are being managed by our expert money managers. We let the proven and stable AI technology open trades and look for opportunities. Once the positions are opened our managers expertise and AI stability will be combined to get the results we are proud of. 

With this combination of AI and personal expertise we can make higher than market average returns
Vragen die ik zou hebben, hoeveel money managers? Hoeveel kapitaal beheren ze? Stabiele AI? Back test van 20+ jaar? Proven technologie?

Wie eist, bewijst ;)

20% betaling van de winst kan iedereen garanderen. 10% op de inleg kan al niemand garanderen....

[ Voor 3% gewijzigd door Zorg op 11-05-2022 22:24 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Als je stabiel 8% per maand kan halen zijn er zoveel bedrijven die je zo verschrikkelijk veel geld willen betalen dat je echt niet hoeft te kloten met particulieren.

Maar als dit niet gewoon directe oplichting is, tja dan zullen het wel extreem risicovolle beleggingen zijn. Als je met lekkere hefbomen hoge winsten maakt in een markt die omhoog gaat, dan krijg je veel inkomsten binnen van je 20% van de winst. Stort de handel in elkaar, dan kost het hem niks.

Kan ook geen financiële bijsluiter vinden.

[ Voor 4% gewijzigd door Sissors op 11-05-2022 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

Sissors schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 22:55:
Als je stabiel 8% per maand kan halen zijn er zoveel bedrijven die je zo verschrikkelijk veel geld willen betalen dat je echt niet hoeft te kloten met particulieren.

Maar als dit niet gewoon directe oplichting is, tja dan zullen het wel extreem risicovolle beleggingen zijn. Als je met lekkere hefbomen hoge winsten maakt in een markt die omhoog gaat, dan krijg je veel inkomsten binnen van je 20% van de winst. Stort de handel in elkaar, dan kost het hem niks.

Kan ook geen financiële bijsluiter vinden.
Inderdaad.
Alles boven de pak hem beet 6% winst per jaar wantrouw ik al.

Het is heel simpel.
Iemand met een goed werkend systeem, die meldt zich niet. Die gebruikt het zelf en zorgt dat het in niemands handen komt, of verkoopt het tegen veel geld.

Iemand met een systeem die soms goede opbrengsten genereert, maar tegen enorme risico's, doet er goed aan om dit aan argeloze gebruikers te verkopen, zodat je zelf geen risico loopt.

@Tedelbroek Laat nou eens de maximale drawdown zien, over een lange periode (jaren). Ik denk dat het heel hoog is.

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:45

Qwerty-273

Meukposter

Tedelbroek schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:09:
- Wij beheren via een externe broker een PAMM account (google het maar eens). Een PAMM account krijg je niet zomaar, daarvoor wordt je gecheckt door de broker die kijkt naar je ervaring, geschiedenis en trackrecord. Wat wij hiermee kunnen is traden voor anderen.
De investeerders schrijven zich in bij een broker en storten daar hun geld, niet bij ons. De broker is gereguleerd en beheert nogmaals alle fondsen. Wij mogen met dit fonds in virtueel geld traden, wij bezitten of beheren zelf geen cent van de investeerder dus kunnen niet bij dat geld. Alles wat er getrade wordt staat dus op de investeerder zijn account en is altijd van de investeerder.
Het klinkt leuk, mooie winsten en je betaald alleen maar boven de highwatermark die 20% over de winst. Maak je verlies dan betaal je (als volger) dus niets. Echter de meeste van deze traders (en ja ik spreek uit ervaring) maken over de langere termijn verlies - en op het moment dat de verliezen te veel oplopen. Stoppen ze met de huidige strategie en gaan ze verder met de volgende die wederom de beste resultaten laat zien (tot het cirkeltje zich herhaalt).

Het risico ligt puur bij de investeerder die het geld laat beheren via een PAMM account. De beheerder speelt met het geld en verdient er aan op het moment dat er winst wordt behaald, wordt er (zwaar) verlies geleden dan kost dat de beheerder niets. Het is niet voor niets dat de partijen die dit mogelijk maken (de grotere CFD's) vaak buiten Europa zitten (ok, of op Cyprus), maar ook bijvoorbeeld IC Markets (de entiteit op Cyprus) geeft zelf aan "Risk Warning: CFDs are complex instruments and come with a high risk of losing money rapidly due to leverage. 75.93% of retail investor accounts lose money when trading CFDs with this provider. You should consider whether you understand how CFDs work and whether you can afford to take the high risk of losing your money. There is a possibility to lose all your initial capital.". De entiteit in Australië vermeldt alleen dat er een groot risico aanzit zonder in details te treden.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
.

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:39

Thompson

Beeromaniac

Wat ik dan weer niet zo goed begrijp, stél dat dit regelrechte oplichting/scam is.
Schijnbaar is e.e.a. redelijk gemakkelijk aan elkaar te koppelen en zijn we er hier op het forum inmiddels redelijk zeker van dat we te maken hebben met Dhr. T. E.

Mocht iemand echt keihard door hem opgelicht worden, dan kunnen ze toch heel makkelijk de politie inschakelen? Of, als het echt heel smerig gaat en juridisch is er niks mogelijk, er zelf een oplossing voor bedenken?

Mijn eerste ingeving was ook meteen; dit is 100% oplichting.
Maar iemand die er zo z'n naam aan durft te koppelen die gewoon op internet te vinden is met een adres en al, zou die zo stom zijn om mensen keihard op te lichten? Je zou maar net de verkeerde pakken...

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-MOB
  • Laatst online: 21:54
Viper® schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:10:
[...]

Apart, daaruit maak ik op dat middels cookies de browser referrer wordt opgehaald.
Standaard heeft de website een cookie melding waarbij alleen de Necessary enabled zijn. Overige zijn optioneel. Ik zie hier ook niets over vermeld onder privacy policy hoofdstuk 10.
Ik weet niet of dit zomaar mag. Maar goed ik ben verder geen AVG expert.
offtopic:
Sorry, maar een referrer heeft niets met cookies te maken. Een browser stuurt standaard een referrer header mee waarin het adres staat van de pagina waarop je op een link geklikt hebt. Je kunt dit uitzetten in je browser. Maar er is echt niets op tegen om die informatie uit te lezen als website-eigenaar.

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qwerty-273

Qwerty-273

Meukposter

Thompson schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 23:44:
Maar iemand die er zo z'n naam aan durft te koppelen die gewoon op internet te vinden is met een adres en al, zou die zo stom zijn om mensen keihard op te lichten? Je zou maar net de verkeerde pakken...
Het is dan ook geen oplichting (of ten minste daar lijkt het initieel niet op). Je kan het eerder vergelijken dat je een zak geld geeft aan iemand die er op goed geluk in het casino meer van probeert te maken. Over de winst betaal je een percentage aan die persoon, bij verlies is het jammer maar helaas.

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thompson
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:39

Thompson

Beeromaniac

Qwerty-273 schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 23:49:
[...]

Het is dan ook geen oplichting (of ten minste daar lijkt het initieel niet op). Je kan het eerder vergelijken dat je een zak geld geeft aan iemand die er op goed geluk in het casino meer van probeert te maken. Over de winst betaal je een percentage aan die persoon, bij verlies is het jammer maar helaas.
Dat begreep ik er inmiddels na jouw vorige post ook beter uit.
Maar sjezus dan nog vind ik dat Dhr. T.E. een behoorlijk risico neemt. Als mij op een dergelijke manier een wortel wordt voorgehouden en uiteindelijk ben ik al m'n geld kwijt en is er juridisch niks mogelijk... Ik zou hier nooit in mee gaan en ben zo niet ingesteld, maar ik zou er toch niet zomaar op rekenen dat je te maken hebt met mensen die een huisbezoek niet schuwen, tegenwoordig zit elke gek op het internet.

Beeromaniac

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Tedelbroek schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:19:
- 10K naar 50K in een jaar? Dit staat niet op de website.
Jawel, in die grafiek:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WEF6S9zJBufu66Ki96kDQbJni0A=/800x/filters:strip_exif()/f/image/EdFByWDePQy99k0cGXVwH57X.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 46% gewijzigd door Hydra op 12-05-2022 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulder
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 14-05 10:50
Thompson schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 23:44:
Wat ik dan weer niet zo goed begrijp, stél dat dit regelrechte oplichting/scam is.
Schijnbaar is e.e.a. redelijk gemakkelijk aan elkaar te koppelen en zijn we er hier op het forum inmiddels redelijk zeker van dat we te maken hebben met Dhr. T. E.

Mocht iemand echt keihard door hem opgelicht worden, dan kunnen ze toch heel makkelijk de politie inschakelen? Of, als het echt heel smerig gaat en juridisch is er niks mogelijk, er zelf een oplossing voor bedenken?

Is dit niet gewoon een klassiek gevalletje Hanlon's razor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juup
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
@Tedelbroek
Staat dit onder AFM toezicht (of is de minimale inleg €100.000)?

Man has 2 testicles but only 1 heart...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trenchdog
Juup schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 11:34:
@Tedelbroek
Staat dit onder AFM toezicht (of is de minimale inleg €100.000)?
Minimale inleg EUR 2500 meen ik. Juist niet EUR 100.000 oid vragen is hun unique selling point :+

Maar goed, als het een hippe vorm van individueel vermogensbeheer is, dan is dat minimumbedrag ook niet zo van belang. Blijft het puntje van de mate van gereguleerdheid van de dienstverlening staan, aangezien de risk disclosures wel de indruk wekken dat er financiele instrumenten gebruikt worden (en dus niet alleen zuivere spot forex).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:03

Dido

heforshe

Dat is in 2 jaar (june 2020 - may 2022), niet in "iets meer dan een jaar".
Niet dat dat het scenario veel realistischer maakt, overigens.

[ Voor 13% gewijzigd door Dido op 12-05-2022 12:25 ]

Wat betekent mijn avatar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

Als ik deze grafiek zo zie, zijn er geen verliestrades.
Of er wordt net zo lang gewacht tot een verliestrade een winnende trade wordt. Ik denk dat je in de praktijk al lang bent uitgestapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nitrodesign

nitrodesign

Topicstarter
Niet iedereen zit 24/7 op Tweakers, een beetje geduld mag wel.

@Morty
Dit heeft niets met vragen of ik 2500,- over ga maken naar deze partij, ik was meer benieuwd of iemand van deze partij had gehoord.

Als ik al zou investeren in zo iets, zou ik naar de ABN, ING of Brand New Day gaan. Niet naar zo'n partij en als je googled op het adres kom je uit in een woonwijk en te contacten via een 06 nummer O_o.

[ Voor 11% gewijzigd door Ardana op 12-05-2022 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Modbreak:Graag herinner ik iedereen hier aan onze regels:
- vriendelijk blijven, niet op de man;
- niet doxen, zelfs openbare gegevens hoeven niet (nogmaals) hier gepubliceerd te worden;
- wees voorzichtig met speculatie.

Wat betreft de eigenaar: deze kan, als hij wil, rustig de vragen beantwoorden die hier gesteld worden. Geef hem daarvoor dan ook de gelegenheid en tijd.

"If it sounds too good to be true" is idd vaak zo, maar dat wil niet zeggen dat we de regels van de site dan maar overboord moeten gooien.

Verbied conversiepraktijken tegen LHBTQIA+-mensen, teken de petitie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msteggink
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:06
Trenchdog schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 21:00:
@Tedelbroek Beschikt de onderneming over een AFM registratie, bijvoorbeeld als beheerder/beleggingsinstelling, of is het de onderneming anderszins toegestaan in Nederland haar diensten aan te bieden?
Ik heb een vraag gesteld bij de AFM om te horen of het wel of niet toegestaan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• x86dev
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-05 15:48
De grafiek is van de afgelopen 2 jaar (vanaf juni 2020). Daarnaast staat mei van dit jaar er alvast bij 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
x86dev schreef op donderdag 12 mei 2022 @ 20:25:
[...]Daarnaast staat mei van dit jaar er alvast bij 8)7 .
Resultaten uit het verleden zijn een garantie voor de toekomst. Je weet toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• x86dev
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-05 15:48
Het account van de goeie meneer is: https://www.myfxbook.com/members/startenmettraden
Hier staat dat hij in 2021 is begonnen. Die chart klopt dan al niet. Maarja, marketing...

[ Voor 41% gewijzigd door x86dev op 12-05-2022 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Gezien de oorspronkelijke vraag van TS beantwoord is, en mensen toch door gaan met creatief omgaan met onze regels, zelfs na 'n modbreak, gaat hier 'n slotje op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ardana

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Heropend na overleg. Maar wel met de waarschuwing: hou je aan de regels. On topic, vriendelijk, geen doxing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qwerty-273

Qwerty-273

Meukposter

Nog als aanvulling op de winst/verlies rendement percentages die bij deze soort varianten horen. Het getoonde winst rendement is vaak het meest gunstige, bijvoorbeeld de initiële inleg aan het begin van een strategie.

Als voorbeeld, een inleg van 1000 euro waarmee gehandeld wordt. Na x periode is dat 3000 euro geworden (200% winst). Dan volgt een verlies (drawdown) van 50% en heb je nog 1500 euro over. Dat wordt nog steeds weergegeven als een winst van 50%. Dat werkt voor een inleg op dag 1. Dat werkt niet voor een inleg van 3000 euro net voor dat de drawdown gebeurde. Dan sta je met slechts 1500 euro op een verlies van 50%. Dat duurt vervolgens heel lang om weer in positieve cijfers te komen (als dat al gebeurt).

Daarnaast zie je dat een winstgevende trade eerder wordt gesloten om winst te kunnen pakken. Terwijl een verliesgevende trade langer open blijft staan om de verliezen nog niet te realiseren (maar uit te stellen tot hopelijk weer een positievere koers om het verlies te beperken - dat werkt alleen als dat moment ook komt). Alleen de gesloten transacties zie je vaak terug komen in de rendement grafiekjes.
Ook wordt in de meeste gevallen met een behoorlijke leverage gewerkt, waardoor je meer kan verliezen dan wat je hebt "belegd" (itt tot aandelen of fondsen op een beurs).

What are the risks of CFD trading?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lordy79
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:58

Lordy79

Vastberaden

*knip*

Reageer serieus, of reageer niet.

[ Voor 93% gewijzigd door Orion84 op 16-05-2022 10:46 ]

In feite is de wetenschap op zoek naar de Ein Sof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dokterpi
  • Laatst online: 19-05-2022
Vermoedelijke spam.

[ Voor 93% gewijzigd door Ardana op 19-05-2022 16:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Uiteindelijk is het gewoon iemand die aan het forex traden/gokken is met jouw geld.

Aangezien dit gewoon een particulier lijkt die na een aantal slechte trades gewoon failiet is zonder buffer om dat op te vangen is het gewoon een uiterst risicovol financieel product.

[ Voor 30% gewijzigd door Ardana op 19-05-2022 16:33 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

Het maakt helemaal geen zak uit waar je in trade.
De basisregels zijn hetzelfde, ALTIJD. Of je nu in aandelen belegt, obligaties, opties, futures, forextraden, iedereen heeft te maken met
- eventuele leverage
- maximale verliezen
- sentiment
Vooral dat laatste vergeten velen nog wel eens (wat @Qwerty-273 ook al uitgebreid aanstipt). Niemand gaat nog zonder enige twijfel door met handelen als het dubbeltje meerdere malen niet jouw kant op valt.

En geen rendement, geen geld? Zo ken ik er nog een paar. Dan nog kan je tegen torenhoge verliezen aanlopen.

Als iemand voor zijn systeem een grafiekje post met een opgaande lijn, zonder echte verliezen, dan ga iki echt oppassen. Alhoewel, eigenlijk vertrouw ik het dan meteen al niet.
Zulke grafiekjes zijn in de praktijk onhaalbaar.

[ Voor 15% gewijzigd door Ardana op 19-05-2022 16:34 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• JeroenFM
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-05 08:33
offtopic:
Geregistreerd op 19 mei 2022

[ Voor 51% gewijzigd door Ardana op 19-05-2022 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dokterpi
  • Laatst online: 19-05-2022
Op de man spelen gaan we niet doen.

[ Voor 73% gewijzigd door Ardana op 19-05-2022 16:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gysman11
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Ik breng er m'n geld in ieder geval niet naar toe.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• nitrodesign

nitrodesign

Topicstarter
Apart dat er meerdere personen zijn die al Jaren handelen op deze website. Als ik kijk naar de domeinregistratie dan is dit domein pas op 2021-10-07 geregistreerd.

Maar wat mij betreft mag hier een slotje op.

Alle info die jullie hebben gepost, geeft mijn voldoende informatie om te weten dat deze website niet jofel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fxsluwevos
  • Registratie: Juli 2022
  • Laatst online: 22-07-2022
Ik zie dat hier heel veel mensen reageren die totaal geen verstand van forex traden hebben.

Ik ben zelf 15 jaar actief als full time forex trader en mijn gemiddelde rendementen zijn 1 tot 3% per dag.

Deze getallen zijn makkelijk te halen als je weet wat je doet, en heel goed risk management plan hebt.

Werk 4 uur per dag waarvan de analyse 3 uur in beslag neemt.
Trade alleen wanneer NY open gaat.
Zet alleen trades als mijn setup wordt geactiveerd.

Ik weet dat mensen sceptisch zijn over hoge rendementen meestal omdat ze geen zak van traden weten, en er ook een vorm van jaloezie is.

Groetjes Jef uit Scheveningen

Groetjes Jef

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• n4m3l355
  • Laatst online: 09-04 19:54
Tuurlijk Jef gemiddeld 2% per dag, laten we uitgaan van 200 trading days per jaar is een inleg in 1 jaar van 1.000 euro naar 50.000 Euro, dat klinkt heel realistisch. Laten we er niet vanuit gaan dat je constant alles inzet zijn dit nog steeds rendementen wat letterlijk geen enkel hedgefund ter wereld behaalt.

Renaissance is een van de weinige funds dat een aantal decennia meedraait en zij draaien voor comissie 66% yoy voor een langdurige periode. Maar dat is ongekend uitzonderlijk.

Dus dat je als individuele trader zulke rendementen behaalt, zijn leuke verhalen die je ook op Youtube veel ziet. En iemand die hier via een onbekend product, waarvan onduidelijk is of het gereguleert is (tip, waarschijnlijk niet gezien het uitblijven van een reactie) is gewoon vragen om problemen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:51
3910 dagen a 1,5% winst

€ 19152487805590374731184185 als je begon met 1 euro

Nice!

[ Voor 41% gewijzigd door ImdaMned op 22-07-2022 10:30 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Als we nou eens 0.000001% (ongeveer) belasting heffen op Jef zijn vermogen, hebben we geen staatsschuld meer in Nederland!

(En dit is belangrijk als je wil investeren waarom een beetje exponenten begrijpen belangrijk is. Zowel om het voordeel te zien van rente op rente, maar ook zeker om te kunnen zien hoe vreselijk onrealistisch rendementen van 2% per dag zijn).

[ Voor 50% gewijzigd door Sissors op 22-07-2022 10:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21-05 13:58

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Fxsluwevos
Registratie: Juli 2022

Tijd voor een lock-up periode voor het financiële forum? Eerst verplicht een PC assembleren en dan na een maand mag je verder :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psy

psy

tuinïnen schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 10:55:
Fxsluwevos
Registratie: Juli 2022

Tijd voor een lock-up periode voor het financiële forum? Eerst verplicht een PC assembleren en dan na een maand mag je verder :)
Ook waar ik meteen naar kijk. Zoiets maakt het nog onwaarschijnlijkerer als het al was.

Alsof je de moeite doet om op een of ander forum dit uit te leggen terwijl je op je jacht in Monaco zit te zippen aan je cocktail met een voor jou iets te jonge meid op je schoot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morty
  • Laatst online: 16-01 20:54
Fxsluwevos schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 09:32:
Ik zie dat hier heel veel mensen reageren die totaal geen verstand van forex traden hebben.

Ik ben zelf 15 jaar actief als full time forex trader en mijn gemiddelde rendementen zijn 1 tot 3% per dag.

Deze getallen zijn makkelijk te halen als je weet wat je doet, en heel goed risk management plan hebt.

Ik weet dat mensen sceptisch zijn over hoge rendementen meestal omdat ze geen zak van traden weten, en er ook een vorm van jaloezie is.

Groetjes Jef
Laat me raden, jij geeft ook cursussen waarin je jouw geheimen wilt delen voor een paar duizend euro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:48
Fxsluwevos schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 09:32:

Groetjes Jef
Een nieuw account van @Tedelbroek ? :+

Structureel 1-3% per dag voor 15 jaar lang betekend dat je oneindig veel geld hebt. Maar wellicht doe je iedere dag 100 euro inzetten en heb je vervolgens 1-3 euro per dag winst, dat klinkt realistischer en opeens een stuk minder indrukwekkend ;)

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:55

ZieMaar!

Moderator General Chat
Modbreak:Topic is maanden oud en wordt nu offtopic gekicked ==> slotje
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.