Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Licht gamen; niets hoogwaardigs. Er zullen vooral oudere games gespeeld worden en eventueel een paar emulators (N64 tot GameCube) en daarnaast voor het licht bewerken van foto's. Denk hierbij gewoon aan hobby fotografie.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zelf wilde ik voor de kast rond de €1000 uitgeven. Mocht ik natuurlijk iets over het hoofd hebben gezien en er voor een (kleine) meerwaarde veel meer kracht bij komt, dan wil ik dat graag bekijken
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur is al los geregeld
l
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik dacht zelf aan een medium CPU en GPU, daar heb ik met onderstaande wel aan voldaan
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Er zijn geen voorkeuren en ik laat me graag informeren!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nope!
Ga je overklokken?
Nee ik zal niet gaan overklokken
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag willen weten of jullie bepaalde aanpassingen zouden doen waardoor het goedkoper of wellicht stiller wordt. Daarnaast zou ik ook willen weten of jullie eventuele beren op de weg zien met deze build.
Lang geleden heb ik al eens een PC in elkaar gezet, dat ging best goed. Ik ben echter al zo lang uit de PC wereld, dat ik niet meer up to date ben van alles.
Licht gamen; niets hoogwaardigs. Er zullen vooral oudere games gespeeld worden en eventueel een paar emulators (N64 tot GameCube) en daarnaast voor het licht bewerken van foto's. Denk hierbij gewoon aan hobby fotografie.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zelf wilde ik voor de kast rond de €1000 uitgeven. Mocht ik natuurlijk iets over het hoofd hebben gezien en er voor een (kleine) meerwaarde veel meer kracht bij komt, dan wil ik dat graag bekijken
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur is al los geregeld
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik dacht zelf aan een medium CPU en GPU, daar heb ik met onderstaande wel aan voldaan
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Er zijn geen voorkeuren en ik laat me graag informeren!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nope!
Ga je overklokken?
Nee ik zal niet gaan overklokken
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag willen weten of jullie bepaalde aanpassingen zouden doen waardoor het goedkoper of wellicht stiller wordt. Daarnaast zou ik ook willen weten of jullie eventuele beren op de weg zien met deze build.
Lang geleden heb ik al eens een PC in elkaar gezet, dat ging best goed. Ik ben echter al zo lang uit de PC wereld, dat ik niet meer up to date ben van alles.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-12400F Boxed | € 186,99 | € 186,99 |
| 1 | Moederborden | ASUS Prime B660-Plus D4 | € 144,90 | € 144,90 |
| 1 | Videokaarten | ASRock Radeon RX 6600 Challenger D 8GB | € 378,43 | € 378,43 |
| 1 | Behuizingen | Lian Li Lancool 205 Mesh | € 79,90 | € 79,90 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2D3600C18 | € 73,90 | € 73,90 |
| 1 | Voedingen | EVGA 750 BQ | € 58,95 | € 58,95 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 980 500GB | € 51,90 | € 51,90 |
| Totaal | € 974,97 | |||