Toon posts:

Hoe Leadtek pro 64 ddr aansluiten op tv?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,
Ik heb vandaag mijn systeem gekregen, echt super snel :P Nu heb ik een Leadtek pro 64 ddr (400) in het systeem zitten, met een tv out. Nu zou ik wel eens de tv out willen gebruiken om ten eerste te zien hoe dit er uit ziet.. Ik heb de benodigde kabeltjes bij de kaart gekregen (neem ik aan). een ook de juiste boekjes. Nu kan ik alleen nergens vinden hoe ik de kaart op mijn tv aan moet sluiten.. En zo technisch ben ik nu ook weer niet :)

Kan iemand mij vertellen hoe dit moet?Alvast bedankt

• Hellhound
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09-05 10:53
Wat je nog nodig hebt is een SVHS kabel (superVHS) gewoon bij elke elektro boer te halen , ik heb er laatst 1 van 10m gehaald voor 15 piek ofzo. Vooropgesteld dat je dus wel een TV hebt met een SVHS aansluiting, de meeste TV's van en paar jaar oud hebben dat wel. Dat is net zo'n soort aansluiting als op je Leadtek zit. Wat je verder nog moet doen is ff naar http://www.tvtool.de/english/tvcc_e.htm gaan en daar ff het progje TVCC2000 d/l om je beeld goed fullscreen te krijgen. Ik neem aan dat er een chrontel chip op zit (heb ik wel op mn 32mb Leadtek pro) mocht je een brooktree chip hebben dat moet je daar ff tvtool d/l.
Mazzel

Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een philips tv'tje, een maatje groter dan de kleinste maat.. 17/19" ofzo..

Nu heb ik naar de achterkant gekeken, en zie ik alleen een scartkabel aansluiting, en een kabel ansluiting.. kan ik deze gebruiken?

Verwijderd

Ikzelf heb pas voor dezelfde kaart ook kabels gehaald:
S-VHS( of was het S-video, naja gewoon effe kabeltje vd kaart meenemen), tulp voor stereo, verloopstekkertje voor geluidskaart, verloopstekkertje van geluidskaartstekkertje naar tulp (want anders moet je stekkers wisselen voor pc boxen ) en een verloopscart waar s-vhs/of s-video en tulp inkan....Succes :)

• Clithopias
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-12-2024
het kan ook prima met een gewoon audio kabeltje. wij hebben alleen een scart in op de tv dus ff een adaptertje geregeld en zo hebben we laatst dude where's my car op tv gekeken via de pc :)