XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA
Tsja, Matrox G400/G450/G550? Of anders een simpel Ati kaartje (Radeon SDR oid.)Op zaterdag 25 augustus 2001 00:57 schreef funkflex het volgende:
ik wil gewoon voor een toekomstig systeem een video kaart maar ik speel enit veel games meer
heb nu een v7700 maar is een beetje overkill als je geen gamer bent
Dan hoe je die toch gewoon, waarom koop je eerst al die hardware, en dan ga je weer dingen zoeken die minder zijn. Niet echt slim, zou het gewoon allemaal houden. En dan over een paar jaar hoef je geen nieuwe te kopen omdat je het oude systeem dat je nu hebt nog aardig mee kan.
Maar als je het echt zou willen hebben over een videokaart en dan geen games, dan denk ik al snel aan Matrox. Goed merk, en zeer goed in 2d. Verdel dual is ook erg goed.
Dus Matrox kaufen dan maar.
Maar als je het echt zou willen hebben over een videokaart en dan geen games, dan denk ik al snel aan Matrox. Goed merk, en zeer goed in 2d. Verdel dual is ook erg goed.
Dus Matrox kaufen dan maar.
| I've got permission to color outside the lines |
Verwijderd
Inderdaad. Probeer een 2e hands Matrox G400 op de kop te tikken. Die dingen zijn al redelijk oud, maar je krijgt wel de beste 2d kwaliteit die 'r is!
Dit topic is gesloten.
![]()