Ik zoek een?
OLED TV van 55 inch
Wat is je budget?
Rond de 1000 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
ja god, wat doen we met een TV? TV kijken, gamen (PS4/5, Switch) Films/series via Shield TV
Wat heb je zelf al gevonden?
mijn oog is vooral gevallen op de LG TV's, al zijn de Philips ook wel interesant, al lees ik ook slechte verhalen er over, en ze zijn ook nog duurder.
De 2 modellen waar ik nu naar keek:
pricewatch: LG OLED55C16LA Zwart
pricewatch: LG OLED55CX6LA Zwart
Welke vragen heb je hier nog over?
Wat is nu het verschil tussen de C1 en de CX? de review van tweakers was er wat vaag over. Op dit moment is de C1 wat goedkoper, en lijkt me ook nieuwer?
Zijn de Philips het overwegen waard in dit geval, of eigenlijk alleen voor de ambilight?
EDIT: ik zie dat de CX praktisch uitverkocht is. Zijn er andere alternatieven die mogelijk interessant kunnen zijn?
OLED TV van 55 inch
Wat is je budget?
Rond de 1000 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
ja god, wat doen we met een TV? TV kijken, gamen (PS4/5, Switch) Films/series via Shield TV
Wat heb je zelf al gevonden?
mijn oog is vooral gevallen op de LG TV's, al zijn de Philips ook wel interesant, al lees ik ook slechte verhalen er over, en ze zijn ook nog duurder.
De 2 modellen waar ik nu naar keek:
pricewatch: LG OLED55C16LA Zwart
pricewatch: LG OLED55CX6LA Zwart
Welke vragen heb je hier nog over?
Wat is nu het verschil tussen de C1 en de CX? de review van tweakers was er wat vaag over. Op dit moment is de C1 wat goedkoper, en lijkt me ook nieuwer?
Zijn de Philips het overwegen waard in dit geval, of eigenlijk alleen voor de ambilight?
EDIT: ik zie dat de CX praktisch uitverkocht is. Zijn er andere alternatieven die mogelijk interessant kunnen zijn?
[Voor 5% gewijzigd door fjux op 10-05-2022 19:57]