Toon posts:

Advies gevraagd, fout gemaakt bij transactie, te herstellen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Doubleoz
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:27

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
Beste,

Ik wilde vanuit mijn Metamask wallet ETH overmaken naar mijn Kraken account. Nu kwam ik na de transaction erachter dat ik mijn BIST eerst nog handmatig moest swappen naar ETH en heb me dit dus te laat gerealiseerd, hoe dom ook.

In de etherscan zie ik de transaction wel netjes staan maar met status success. Helaas is er op mijn Kraken account niks bijgestort. Is er nog een mogelijkheid om dit terug te halen en zo ja, hoe dan?

Bij voorbaat dank voor de reactie.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 17:43
Kraken contacten. Enigste optie.

"Iets" is aangekomen bij kraken, maar met dat "iets" kunnen ze niks.
Er zal iemand handmatig moeten kijken en controleren en terug sturen.

Vermoedelijk zal hier een vergoeding voor gelden, maar dat zal je tegen die tijd wel verteld gaan worden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Doubleoz

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
jack zomer schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 19:55:
Kraken contacten. Enigste optie.

"Iets" is aangekomen bij kraken, maar met dat "iets" kunnen ze niks.
Er zal iemand handmatig moeten kijken en controleren en terug sturen.

Vermoedelijk zal hier een vergoeding voor gelden, maar dat zal je tegen die tijd wel verteld gaan worden.
Bedankt, dan weet ik in ieder geval waar ik terecht moet. Dat ik er evt. voor moet betalen dan is dat zo, gezien het bedrag namelijk wel de moeite waard.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Traguardo
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:48
Ik heb hetzelfde wel eens gedaan bij Kraken, kreeg deze meldig terug:

Andere munten, was er van overtuigd dat het goed moest zijn omdat ik op hetzelfde netwerk overmaakte. Zat er nog een bridge tussen. Stom 8)7
Thanks for your patience while we reviewed your case.

Investigation indicates the issue is related to the transaction using the IBC Osmosis network transfer type which is currently not supported at Kraken.

We understand how frustrating it may be when digital assets are forwarded using an unsupported method.

With security as our primary concern, we ensure that no one within Kraken can unilaterally move funds or has direct access to the underlying private keys for the various digital assets.

As a result, attempting to recover misrouted digital assets is a painstakingly difficult and resource-intensive process, requiring an exacting auditable process with thorough checks and balances. For that reason, we unfortunately cannot currently assist with the recovery of your digital assets at this current time.

To help avoid this situation in the future, this article clearly details how to deposit digital assets to your Kraken account.

We thank you for your understanding and appreciate your continued business.
At this time this transfer in unfortunately not recoverable due to the unsupported nature of IBC transfers.

However, please note that there is a possibility that this status may change if Kraken supports IBC transfers in the future, or recovery through some other means. If that does occur, we will also proactively reach out to update you with all further details at that time.

I'm truly sorry I could not be of more assistance at this current time, but I appreciate your understanding.
Met mijn stomme kop niet op zitten letten. Gelukkig ging het niet om een wereld bedrag. Combinatie van moe en gaar zijn en dan toch koste wat kost het nog even doen.

We gaan er maar vanuit dat het in de toekomst wel ondersteund wordt. Geforceerde HODL (nee in alle gein, coins weg).

[Voor 38% gewijzigd door Traguardo op 10-05-2022 20:26]

No One Can Predict the Market!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Doubleoz

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
Traguardo schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 20:22:
Ik heb hetzelfde wel eens gedaan bij Kraken, kreeg deze meldig terug:

Andere munten, was er van overtuigd dat het goed moest zijn omdat ik op hetzelfde netwerk overmaakte. Zat er nog een bridge tussen. Stom 8)7

[...]

[...]

Met mijn stomme kop niet op zitten letten. Gelukkig ging het niet om een wereld bedrag. Combinatie van moe en gaar zijn en dan toch koste wat kost het nog even doen.

We gaan er maar vanuit dat het in de toekomst wel ondersteund wordt. Geforceerde HODL (nee in alle gein, coins weg).
Oei dat is niet veelbelovend. Onder het mom niet geschoten is altijd mis, toch maar een ticket ingeschoten... Bij mij gaat het wel om een flink bedrag:(

Normaal stuur ik altijd eerst een klein bedrag om te testen of het werkt en daarna de rest. Nu te gehaast en niet goed op zitten te letten ;(

iRacing Profiel

• Doubleoz

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
Ze waren enorm snel met een reactie maar helaas zonder positief nieuws.

We understand how frustrating it may be to have mistakenly sent an unsupported token to your Kraken account.

As you may know, Kraken does not support the BIST token. Therefore, any BIST token deposit will not be processed by our system. At Kraken, we do as much as possible to help prevent such occurrences, including posting a warning about proper routing of funds on our deposit pages.

With security as our primary concern, we ensure that no one within Kraken can unilaterally move funds or has direct access to the underlying private keys for the various digital assets.

As a result, attempting to recover misrouted digital assets is a painstakingly difficult and resource-intensive process, requiring an exacting auditable process with thorough checks and balances. For that reason, we unfortunately cannot assist with the recovery of your digital assets.

Dank in ieder geval voor jullie reacties en topic kan bij deze worden gesloten.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Traguardo
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:48
@Doubleoz : Door jouw topic heb ik toch nog eens reactie met Kraken opgenomen. Aangezien de email precies hetzelfde was vroeg ik of ze zeker wisten dat de coins verloren waren gegaan. Omdat ik ze namelijk wel via hetzelfde netwerk heb gestuurd en het leek dat ik ook het standaard verhaal ontving over niet ontvangen coins. Niets op vernomen, tot net.

Krijg net een bericht binnen dat ze binnen gekomen zijn!

Ik had dus geen niet ondersteunde coin ondersteund maar de Cronos bridge gebruikt en via het COMOS netwerk coins verstuurd. Dat had ik een week eerder ook gedaan maar toen zat KEPLR er nog tussen. (nooit met je moeie kop moeilijke dingen doen)

Aan een ieder het advies dus 2 a 3 mails meer sturen om te zorgen dat er extra naar wordt gekeken!

===

I'm writing to update you that our developers have been able to make an exception and recover your funds manually (let op dit was dus wel een ondersteunde coin op hetzelfde netwerk)

[Voor 62% gewijzigd door Traguardo op 13-05-2022 22:48]

No One Can Predict the Market!

• Doubleoz

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
Traguardo schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 22:31:
@Doubleoz : Door jouw topic heb ik toch nog eens reactie met Kraken opgenomen. Aangezien de email precies hetzelfde was vroeg ik of ze zeker wisten dat de coins verloren waren gegaan. Omdat ik ze namelijk wel via hetzelfde netwerk heb gestuurd en het leek dat ik ook het standaard verhaal ontving over niet ontvangen coins. Niets op vernomen, tot net.

Krijg net een bericht binnen dat ze binnen gekomen zijn!

Ik had dus geen niet ondersteunde coin ondersteund maar de Cronos bridge gebruikt en via het COMOS netwerk coins verstuurd. Dat had ik een week eerder ook gedaan maar toen zat KEPLR er nog tussen. (nooit met je moeie kop moeilijke dingen doen)

Aan een ieder het advies dus 2 a 3 mails meer sturen om te zorgen dat er extra naar wordt gekeken!

===

I'm writing to update you that our developers have been able to make an exception and recover your funds manually (let op dit was dus wel een ondersteunde coin op hetzelfde netwerk)
Wat top voor je dat het voor je is opgelost! Ik heb ze gelijk nog een e-mail gestuurd of ze toch in hoge uitzondering en evt. tegen betaling wat voor me zouden kunnen betekenen. Fingers crossed!

iRacing Profiel

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee