mini laptop voor pap

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijs000
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-05 09:59
Wat ga je met je laptop doen?
hij zal eigelijk alleen maar voor youtube een beetje internet en de brandweer scanners gebruikt worden

Wat is je budget?
tussen de 2 en 300 euro

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
de laptop zal vooral op het tafeltje langs de bank staan en op pap zijn schoot als die op de bank tv aan het kijken is

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
nee.

pap heeft vroeger jaren een klein Medion minilaptopje gehad die weggegaan is omdat die echt helemaal op was toen is er een ipad gekomen (ipad 3 of 4) omdat hij dacht dat dit wel gemakkelijk zou zijn.
nu deze steeds minder apps ondersteund omdat deze zo oud is wil pap voor zijn verjaardag graag weer een mini laptop met touchscreen. eentje waar hij weer de nodige jaren mee vooruit kan. het zal er 1 in het laagste segment worden omdat er echt alleen maar mee wordt geïnternet. maar het moet wel iets zijn wat weer een aantal jaar mee kan en daar zit de uitdaging er zit natuurlijk in deze prijsklassen een hoop spul wat kwalitatief gewoon slecht is.

zelf had ik onderstaande al gevonden iemand ervaring met een laptopje in deze klassen.
ik hoor het graag.

#CategoryProductPrijsSubtotaal
1LaptopsASUS Chromebook Flip CM3200FVA-HW0027€ 287,-€ 287,-
1LaptopsLenovo IdeaPad Flex 3 CB 11M836 (82KM000TMH)€ 249,-€ 249,-
Totaal€ 536,-

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balance
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21-05 21:29
@tijs000 Waarom niet een nieuwe tablet? Beviel die slecht? Een laptop, van wel formaat dan ook, is meteen weer een heel ander ding als een iPad. Ik denk dat je dat minder comfortabel op de bank er bij hebt als tweede apparaat.

Tweedehands kan je best een aardige iPad scoren voor een bescheiden bedrag. Op Vraag en aanbod staan best wat aardige iPads, bijvoorbeeld deze V&A aangeboden: Apple iPad Pro 11" (2018) WiFi 64GB Grijs. Kan vast nog wat vanaf onderhandeld worden. Mooi, groot 11” touchscreen en vlotte A12X processor waardoor die weer een tijdje meekan. En toevallig exact hetzelfde model als waar ik dit nu op type ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijs000
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-05 09:59
Hey balance.

Goede tip. Hier had ik zelf ook al over nagedacht alleen pap had graag weer een toetsenbord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
tijs000 schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 10:01:
Hey balance.

Goede tip. Hier had ik zelf ook al over nagedacht alleen pap had graag weer een toetsenbord.
Je hebt gewoon toetsenborden voor iPads?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joke_name
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17:49
Ik heb een iPad Pro met brydge keyboard.
Super happy mee.

https://www.brydge.eu/

Mijn vader heeft ook alleen een iPad met goed toetsenbord en hij is er super mee.

Je kan er gewoon alles mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heronimo
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18:06
Een Surface Go? Zijn ook zat te vinden in V&A.
Pagina: 1