Ik zoek een?
twee reepjes van 16Gb aan DDR4 geheugen voor m'n Ryzen 9 5950x setup.
Wat is je budget?
Mag best iets boven de gemiddelde prijs liggen, maar niet extreem
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb een Noctua D15 met twee koelers, en dus zou ik liefst zo fysiek laag mogelijke geheugen hebben, of verwijderbare heatsinks. RGB heb ik een broertje dood aan
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
ASUS Pro B550M-C CSM
AMD Ryzen 9 5950x
AMD RX 6800 XT
Seasonic Focus GX-850
Samsung 980 Pro 1TB SSD
ASUS Thunderboltex4 add-on card
M'n systeem is nu (met Kingston HyperX reepjes) niet stabiel, soms start de machine niet op, met BEEP - biep biep biep error wat volgens mij zou duidelijk op geheugen probleem.
Eerder had ik soms problemen met mn Ryzen 7 5800x in combi met m'n oude GTX 1050. Toen die GTX voor RX6800XT gewisseld werd, leek de stabiliteit niet toe te nemen zeg maar.. Maar sinds een kleine week nu met Ryzen 9 5950x is het systeem gewoon NIET stabiel. Start Firefox en poef, spontane reset. Soms draait ie langer, soms is het met een minuut alweer voorbij.
Ik doe soms een beetje aan gamen, maar gebruik voor m'n werk vooral GIS en andere processor + geheugen + grafisch wat zwaardere taken.
twee reepjes van 16Gb aan DDR4 geheugen voor m'n Ryzen 9 5950x setup.
Wat is je budget?
Mag best iets boven de gemiddelde prijs liggen, maar niet extreem
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb een Noctua D15 met twee koelers, en dus zou ik liefst zo fysiek laag mogelijke geheugen hebben, of verwijderbare heatsinks. RGB heb ik een broertje dood aan
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
ASUS Pro B550M-C CSM
AMD Ryzen 9 5950x
AMD RX 6800 XT
Seasonic Focus GX-850
Samsung 980 Pro 1TB SSD
ASUS Thunderboltex4 add-on card
M'n systeem is nu (met Kingston HyperX reepjes) niet stabiel, soms start de machine niet op, met BEEP - biep biep biep error wat volgens mij zou duidelijk op geheugen probleem.
Eerder had ik soms problemen met mn Ryzen 7 5800x in combi met m'n oude GTX 1050. Toen die GTX voor RX6800XT gewisseld werd, leek de stabiliteit niet toe te nemen zeg maar.. Maar sinds een kleine week nu met Ryzen 9 5950x is het systeem gewoon NIET stabiel. Start Firefox en poef, spontane reset. Soms draait ie langer, soms is het met een minuut alweer voorbij.
Ik doe soms een beetje aan gamen, maar gebruik voor m'n werk vooral GIS en andere processor + geheugen + grafisch wat zwaardere taken.
To change something insignificant to significant - adding love and compassion - Tweaker