Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMS080
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 01-09 20:13
Ik wil op korte termijn het ITIL v4 foundation certificaat behalen. Hebben jullie hier ervaring mee qua moeilijkheid en hoeveel dagen hadden jullie nodig om te leren? Ik ben momenteel ook bezig met een online training.

Iemand ervaring met ITIL v4 foundation?
Bijvoorbeeld iemand onlangs examen gemaakt en heb je nog tips (bijv link naar oefenxamens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KwepsjIrrpel
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12-08 16:04
Vorig jaar hier mijn certificaat voor gehaald, heb via werkgever een 2daagse cursus gevolgd en aansluitend examen.

Het is droog, hele droge stof. Qua moeilijkheidsgraad vond ik het zelf meevallen echter kan ik dat natuurlijk niet voor jou aangeven.

Voor zover ik weet zijn of waren er toen geen oefenexamens te vinden voor ITIL V4. Wel voor V3 maar dit is hele andere stof/opzet dan V4. Probeer bij iets als IT University een pakket te kopen met oefeningen ed.

Succes ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We decided to give you none of that crap, giving you the most updated, precise & verified
actual exam questions & answers.

Klinkt als examendumps. Lijkt mij niet de manier waarop je een examen wil voorbereiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
Niet alleen, maar geeft wel een idee van type vragen.
Eerste reactie: I studied by reading the official ITIL4 Foundation study book from Axelos, then went through the practice questions on this website and pass my exam with 92%.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BMS080
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 01-09 20:13
Verwijderd schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 11:55:
[...]

We decided to give you none of that crap, giving you the most updated, precise & verified
actual exam questions & answers.

Klinkt als examendumps. Lijkt mij niet de manier waarop je een examen wil voorbereiden.
Bedoel je dat dit letterlijk de examenvragen zijn? Dan kan ik dit goed als oefenmateriaal gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BMS080 schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 12:02:
[...]

Bedoel je dat dit letterlijk de examenvragen zijn? Dan kan ik dit goed als oefenmateriaal gebruiken
Ja.

Je moet het zelf weten, maar het is in feite niet meer dan 'spieken'. Wat leer je daar nou van? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:34

Bolletje

Moderator Harde Waren
Deze trainings zijn wel goed:
https://www.udemy.com/course/service-management-itil-4/
https://www.udemy.com/cou...fication-exams-6-exams-q/

Kost wel iets geld, maar heb je gelijk een samenvatting.

Ook was de app een hele goede: https://play.google.com/s...ourfoundation&hl=en&gl=US
Maar die lijkt sinds eind 2021 niet meer beschikbaar te zijn. Misschien werkt de link nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7Sins
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-09 00:28
Hoe makkelijk ik hier men zie praten over de vorm van oefentoetsen is zorgwekkend. Het was al lang een probleem maar het probleem schijnt nu de norm.
Pagina: 1