Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sneezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-08 10:28
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Nieuwe android telefoon.

Wat is je budget?
tussen de 200 & 300.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
-Misschien is het beter om aan te geven waar ik het toestel iig niet voor ga gebruiken: gamen en draadloos laden.

-Wel wil ik er foto's mee maken die goed zijn (als referentie gebruik ik de Iphone XR nu)
-en minimaal 128GB opslag (en uitbreidbaar)
-Contactloos betalen
-Beschikbaarheid van een bumper en degelijk krasbestendig scherm(ik gebruik geen grote hoesjes, maar stop hem uiteraard niet bij mijn sleutelbos in de zak)

Wat heb je zelf al gevonden?
Poco F3 5g danwel de Poco X3 Pro.
Maar dat komt vooral om dat ik beide toestellen uit mijn omgeving ken, al zijn ze al een tijd uit en ik vraagtekens heb bij de meerjarige ondersteuning gemeten vanaf het heden.

Welke vragen heb je hier nog over?
Hoelang is "normaal" het update beleid vanuit de verschillende fabrikanten?

Context:
Ik heb eerst een aantal jaar de iphone 6s gehad en nu al een poos de XR. Ik kan echter niet wennen aan het OS en apple ecosysteem met Itunes ed. Of eigenlijk, ik mis het gemak dat ik had met mijn oude andriod telefoons (zoals mijn oude Cubot Zorro en ZTE).

Edit: Xiaomi 11 Lite 5G NE zie ik nu voor het eerst en ik denk dat dit hem gaat worden.

Amiga 500, eos 350d, HTPC, GamePC

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15:33
Lees de Smartphone BBG eens door, dan wordt je al een hoop wijzer.

Als je het update-beleid belangrijk vindt, kun je bijvoorbeeld de Samsung M22 (± 200 euro) of de A52s (net iets meer dan 300 euro) overwegen. Samsung geeft 4 jaar beveiligingsupdates en 3 Android versie-upgrades.
De A52 komt over het algemeen goed uit de test. Heeft uitbreidbaar geheugen en beschikt nog over de 3.5mm jack.

[ Voor 19% gewijzigd door CappieL op 10-05-2022 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:15
BBG linkje: reviews: Smartphone Best Buy Guide - Mei 2022

De Poco's waar je aan refereert zijn prima toestellen, alleen camera's zijn minder,maar als je zelf blij bent met de resultaten in je omgeving, koop deze rustig.

Anders de A52 s nemen, daar is de camera beter dan bij de Poco.