Mijn vraag
Sinds verleden week heb een samsung book 2 360.
Thuis gebruik ik hem met een Dell dock WD19S.
Daarnet was ik hem aan het gebruiken en mijn beeld viel weg.
Heb hem van het dock gehaald in de veronderstelling dat er iets met mijn monitor aan de hand was.
Wanneer ik nog geen beeld op de laptop had merkte ik dat ook mijn toetsenbord verlichting niet meer werkte + De status led is rood
Ik krijg de laptop niet meer opgestart of geforceerd afgesloten (In de veronderstelling dat dat zoals bij iedere laptop die ik tot nu toe gehad heb gebeurd door lang op de power knop te drukken).
Relevante software en hardware die ik gebruik
Volgens mij niet van toepassing aangezien hij zonder de dock het ook niet meer doet
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Gegoogled, maar door alle samsung producten die er op de markt zijn kom ik steeds op force restarts van tablets/smartphones terecht.
De manual in pdf vorm doorgenomen, maar daar vind ik ook niets zinnig in.
In zet hieronder een foto. De status led is daglicht rood, Gisteravond dacht ik een rijd dat hij blauw of paars was
:strip_exif()/f/image/18Bcqvybb10VyIIMC1x7SKW1.jpg?f=fotoalbum_large)
Ondertussen ben ik mijn tablet aan het laden van de laptop uit. Dat werkt nog. Ik hoop dat ik de batterij van laptop kan drainen zodat hij uitvalt.
De dag erna de oplossing:
Batterij volldig laten drainen en dan weer opladen heeft het probleem verholpen.
Nu hopen dat het een éénmalig ding was en niet terug voorkomt.
Sinds verleden week heb een samsung book 2 360.
Thuis gebruik ik hem met een Dell dock WD19S.
Daarnet was ik hem aan het gebruiken en mijn beeld viel weg.
Heb hem van het dock gehaald in de veronderstelling dat er iets met mijn monitor aan de hand was.
Wanneer ik nog geen beeld op de laptop had merkte ik dat ook mijn toetsenbord verlichting niet meer werkte + De status led is rood
Ik krijg de laptop niet meer opgestart of geforceerd afgesloten (In de veronderstelling dat dat zoals bij iedere laptop die ik tot nu toe gehad heb gebeurd door lang op de power knop te drukken).
Relevante software en hardware die ik gebruik
Volgens mij niet van toepassing aangezien hij zonder de dock het ook niet meer doet
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Gegoogled, maar door alle samsung producten die er op de markt zijn kom ik steeds op force restarts van tablets/smartphones terecht.
De manual in pdf vorm doorgenomen, maar daar vind ik ook niets zinnig in.
In zet hieronder een foto. De status led is daglicht rood, Gisteravond dacht ik een rijd dat hij blauw of paars was
:strip_exif()/f/image/18Bcqvybb10VyIIMC1x7SKW1.jpg?f=fotoalbum_large)
Ondertussen ben ik mijn tablet aan het laden van de laptop uit. Dat werkt nog. Ik hoop dat ik de batterij van laptop kan drainen zodat hij uitvalt.
De dag erna de oplossing:
Batterij volldig laten drainen en dan weer opladen heeft het probleem verholpen.
Nu hopen dat het een éénmalig ding was en niet terug voorkomt.
[ Voor 17% gewijzigd door Overgeef Dave op 10-05-2022 16:32 . Reden: Oplossing ]