Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begie
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 31-05-2022
Ik heb 4 zonnepanelen van 250 watt op mijn dak vanaf mei 2013 met 4 nphase omvormers M215
De omvormers zitten gemonteerd onder de zonnepanelen en met een phase naar de meterkast . Daar heb ik een 1phase kwh meter waar ik het wattage kan aflezen van de panelen. Deze installatie is geinstalleerd door
Oskomera wat inmiddels failiet is. Volgens mij werkt een paneel niet meer .want bij mijn buren hebben ze precies dezelde installatie als ik . Als ik bij hun op de meter kijk halen ze om 14.30 uur 700 watt binnen en
ik nog geen 500 watt. Wat kan ik doen om te kijken of er een omvormer kapot is of te ressetten Ik kan niet bij de zonnepanelen komen. Heeft er iemand voor mij een passende oplossing voor dit te controleren wat niet te veel geld kost .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• busscherski
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:56
Is misschien een van je micro's kapot?
Je zou de micro's een voor een DC zijdig kunnen afkoppelen en tegelijk in de gaten houden of het invloed heeft op het totale vermogen. Als er eentje bij is waar het geen verschil maakt dan weet je dat die kapot is.

7,945 kWp, Atlantic Explorer 3 270 coil, 5 kW Panasonic monobloc H serie, Tesla Model Y RWD (2024)