Toon posts:

Drivers willen niet installeren... :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kreeg net te horen dat ik beter nieuwere drivers kon installeren, zodat alles beter zou lopen.

Ik heb een NVIDIA GeForce2GTS kaart met 32 MB...

Ik heb de update gedownload van de nvidia website, maar toen ik deze wilde installeren, kreeg ik een foutmelding over dat het geen geldige win32 toepassing was...

Hoe kan ik mijn drivers up to date krijgen?

• faabman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-08-2024
misschien zoeken naar de drivers van de leverancier van je videokaart en niet nvidia

Op zoek naar een baan als Coldfusion webdeveloper? Mail me!

Verwijderd

Topicstarter
de leverancier is volgens mij nvidia...

• markvt
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-08 14:34

markvt

Peppi Cola

opnieuw downloaden ?

van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !

Verwijderd

Topicstarter
al geprobeerd...

• faabman
Op zaterdag 25 augustus 2001 00:00 schreef superjari het volgende:
de leverancier is volgens mij nvidia...
Is de leverancier van je videokaart nvidia :?,dat lijkt me vrij sterk, weet je zeker dat het niet asus, creative, powercolor, chaintech of een van de vele andere leveranciers die ik niet ken is?

Verwijderd

Topicstarter
waar kan ik echt precies zien welke kaart het is? ik heb de pc gekocht(al een half jara geleden) bij NEC, de kaart zat er al in, er staat overal NVIDIA GeForce2 GTS...

Verwijderd

No Name misschien?
Ik dacht al dat NVIDIA geen kaarten maakte >:)

• faabman
Op zaterdag 25 augustus 2001 00:09 schreef superjari het volgende:
waar kan ik echt precies zien welke kaart het is? ik heb de pc gekocht(al een half jara geleden) bij NEC, de kaart zat er al in, er staat overal NVIDIA GeForce2 GTS...
Als je windows 2k draait moet je gewoon kunnen zien wat de driver van je kaart is, daar is meestal van af te leiden wat het merk is. Verder lijkt het me stug dat NEC niet zelf een support site heeft voor het updaten van je drivers. Je kan je natuurlijk ook af vragen of het zin heeft om je drivers te gaan updaten, wat vaak ook helpt is het instaleren van een nieuwe DirectX (de nieuwst is geloof ik 8a)

Verwijderd

Topicstarter
Ik draai W98, verder kreeg ik net te horen dat het beter was mijn drivers te upgraden, omdat ik erg laag scoorde in een test van 3dmark... Ik heb net gekeken op de NEC support site, en ik kan geen drivers vinden...

Verwijderd

Topicstarter
en ik heb btw direct X 8a er al op staan

• kamphuis
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
dat komt omdat je hem dl met een accelarator DAP of Godzilla.

dan werkt het niet
je moet hem gewoon regular DL

dit is geen Bullshit !!!!!!

had er ook last van

Verwijderd

Topicstarter
THNX, nou is het gelukt!

Verwijderd

welke heb je gedownload superjari?

Verwijderd

Topicstarter
van nvidia...