Verschillende afzenders van bevestigingsmail na pw melding

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5pë©ïàál_Tèkén
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22:53
Wanneer ik een melding doe over het aanpassen van de prijs van een artikel, dan krijg ik een bevestigingsmail vanuit het @tweakers.net domein. Echter, wanneer ik een productspecificatie verandering voorstel, krijg ik een bevestiging vanuit het @persgroep.net domein. Dit lijkt onbenullig maar is voor mij onprettig omdat ik graag alle Tweakers-mail (verstuurd vanuit het @Tweakers.net domein) in een aparte mail folder zet. Niet alle persgroep-mail die ik ontvang gaan over Tweakers, dus het is voor mij lastiger om in Outlook een regel te maken hiervoor.
Kan hier misschien naar gekeken worden, of moet ik me meer gaan verdiepen in Outlook sorteer regels (waar ik huiverig voor ben want na jaren klooien heb ik alles eindelijk goed werkend)?

Team anti-scalp - wauw..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:41

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@5pë©ïàál_Tèkén Hmm vreemd, productverbetering-mails vanuit mijn naam lijken wel vanuit tweakers.net te worden verstuurd, heb daar ook een aantal replies op. Misschien dat het op gebruikersniveau ingesteld wordt, kan jij mij voorbeelden geven van mailadressen die vanuit andere domeinen komen? Doe maar via een topicreport, scheelt weer eventuele spam enzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5pë©ïàál_Tèkén
@Glaanie Zie mail :)

Team anti-scalp - wauw..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5pë©ïàál_Tèkén
Opgelost! Topic mag dicht :)

Team anti-scalp - wauw..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Maar wat was nu de oorzaak? ;)

offtopic:
Overigens gaan topics over het algemeen alleen dicht als deze compleet ontspoort zijn

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 5pë©ïàál_Tèkén
Een nieuwe medewerker had diens bijbehorende account nog niet goed geconfigureerd in het CMS.

Team anti-scalp - wauw..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:41

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Raven schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 17:19:
Maar wat was nu de oorzaak? ;)
5pë©ïàál_Tèkén' schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 18:45:
Een nieuwe medewerker had diens bijbehorende account nog niet goed geconfigureerd in het CMS.
Niet perse niet goed geconfigureerd, je kreeg toch gewoon mail? :P Kwam erop neer dat deze nieuwe medewerker een persgroep.net emailadres had ingesteld staan als uitgaande mailadres. Toen ik dit vanmorgen aan haar voorlegde en uitlegde dat ze eventueel ook een tweakers.net mailadres kon regelen als alias, was ze meteen enthousiast :P En dat is dus blijkbaar uiteindelijk gelukt :)

In de loop der jaren met alle overnames heb ik ook inmiddels tig mailaliassen verzameld, van verschillende domeinen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Glaanie schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 19:42:
In de loop der jaren met alle overnames heb ik ook inmiddels tig mailaliassen verzameld, van verschillende domeinen :X
Yikes, overzicht nog niet kwijtgeraakt? :P

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Pagina: 1