Connectie probleem smart keyboard met Ipad Pro 2017

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoySieb
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 14-09-2022
Goede middag,

Sinds een paar weken kan ik mijn smart keyboard niet meer gebruiken in combinatie met mijn Ipad Pro. Ik weet dat hierover alle meerdere keren is geschreven en de oplossingen die zijn aangereikt, hebben bij mij niet tot een succes geleid.
Ik heb ook al een andere smart keyboard aangeschaft maar desondanks werkt het nog steeds niet. Mijn Ipad Pro is uit 2017 en heeft drie connector punten in het midden van de onderkant van de Ipad.
Ik krijg geen melding van (accessoire niet supported" en als ik een ander extern toetsenboard via Bluetooth werkt alles naar behoren.

Heeft iemand een idee wat ik nog kan uitproberen? Ik hoor het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 28-05 10:56
Vergelijkbaar probleem gehad met mijn iPad Pro en Smart Keyboard. Destijds is mijn Smart Keyboard kosteloos door Apple vervangen ivm een fout in de productie. Apple al eens contact met dit issue?

Bluetooth zal vast niet het probleem zijn maar mogelijk wel de 3 connectoren.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoySieb
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 14-09-2022
Hi Koen, ja ik ben langs 2 verschillende Apple winkels geweest.
Zij konden mij niet met dit probleem helpen, een medewerker vertelde dat de Ipad te oud is voor vervanging of reparatie en bij de tweede winkel vertelde de medewerker dat het probleem in het moederboard van de IPad Pro zit en niet gerepareerd kan worden.
Echter werkt mijn Ipad nog prima want alle functies doen het!