Toon posts:

overklokken van a7a266

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is dit moederbord goed over te klokken of niet echt is er iemand die er ervaring mee heeft is het nodig extra te coolen of zo.Is er iemand met tips
Haal maar 2800 met 3dmark2001(is dit weinig)???????

Jeroen uit Almere

• Leon T
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Leon T

Ni!

Op vrijdag 24 augustus 2001 23:37 schreef geforcefreak het volgende:
Is dit moederbord goed over te klokken of niet echt is er iemand die er ervaring mee heeft is het nodig extra te coolen of zo.Is er iemand met tips

Jeroen uit Almere
Istie weer ;)

Jeroen: gebruik aub de search, daarvoor is het :)

2800 3dmarks tsja... dat heeft niet veel met je mobo te maken, je zou dan een je huidige videokaart moeten posten. Ik heb hier een tnt2 pro en deze haalt net de 800 3dmarks, dus daarmee vergeleken zit je wel goed >:)

Verwijderd

2800? wat heb je voor een kaart dan?
Op zaterdag 25 augustus 2001 09:37 schreef Tweakertje het volgende:

Ik heb hier een tnt2 pro en deze haalt net de 800 3dmarks, dus daarmee vergeleken zit je wel goed >:)
Hmm, ik heb een TNT2 Ultra met een P3 1000 @ 1200, en met 3dmark2001 haal ik net 1500.

Oh ja, en jeroen, als je gaat oc'en heb je ALTIJD extra/betere koeling nodig.

En dan nog iets, je hoeft echt niet onder iedere post je naam en woonplaats gaan zetten hoor! :)

Verwijderd

Op vrijdag 24 augustus 2001 23:37 schreef geforcefreak het volgende:

Jeroen uit Almere
het moederbord is prima over te klokken alleen is zoals eerder gezegt een goede cooling erg belangrijk
neem wat extra casefans endergelijke

:)