Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FroZeN83
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 08-07 13:44
Goedemorgen!

Wij hebben een Whirlpool AWO /C 7350 iets ouder dan 5 jaar dus de garantie is helaas op!

Sinds gister hebben we een probleem dat tijdens een was programma hij het lampje laat branden reinig pomp. We hebben het water eruit gehaald via het afvoer onderaan, daar lag een gebroken pasje in stukjes dus we dachten dat dat het probleem was.

De rotor draait goed alle kanten op en verder lag er niks in ook niet links naast de rotor in het gat.

Weer gestart ander programma maar zelfde verhaal dus nu water afgepompt via de machine dat werkt ook maar weer reinig pomp en filter onderin was nu wel schoon en de rotor zit nog steeds niet vast.

Betekent dat de pomp/motor kapot zou kunnen zijn? enig idee wat dat kast?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17:42
Handleiding er al bij gepakt? Mogelijk heeft hij een reinigings functie oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FroZeN83
nee zit er niet op of ik kan het niet vinden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MqnP1mYjcfPWA168y7hjJgmKItE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GpOeo6mxjx2NjSyuILcCO0AC.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b6wM3n1wFyubgyNsz1ZyfXt8hSI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ViqPpcbAjsBMzA5S2Jz7rWfV.jpg?f=fotoalbum_large

ik heb de zwarte slang even los gemaakt maar de eco bal is wel beweeglijk en zit niet vast ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bene
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 15:04

Bene

list incomprehension

Heb ik ook gehad, ook met een Whirlpool. In ons geval zat de afvoerslang vanuit de wasmachine helemaal vol zeepresten en kon hij daarom niet wegpompen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FroZeN83
ik heb nu alles even ontkoppeld, nog een klein stukje plastic gevonden tussen de filter en de afvoerslang en weer aangezet kort programma en tot nu toe werkt het, zou z'n klein stukje invloed hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FroZeN83
hij draait weer na alles even los koppelen, blazen en herplaatsen.. vreemd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 17:42
FroZeN83 schreef op maandag 9 mei 2022 @ 10:30:
nee zit er niet op of ik kan het niet vinden

[Afbeelding]

[Afbeelding]

ik heb de zwarte slang even los gemaakt maar de eco bal is wel beweeglijk en zit niet vast ook.
Daar heb je google voor ;)

https://www.handleidi.ng/...woc-7350/handleiding?p=34

Reset knop 3 seconden ingedrukt houden na het reinigen dus.

Overigens kan het geen kwaad om met enige regelmaat een kookwas te draaien (met azijn). Kost geen drol en zorgt ervoor dat alle vuil/zeep resten weggespoeld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FroZeN83
heb een kookwas gedraaid met azijn dat ging goed, 2e was normale was op 40 graden ging ook goed maar bij de 3e was op 0:09 van het einde begon het lampje reinig pomp weer te branden.

Wel kunnen afpompen en centrifugeren maar ik snap er weinig meer van nu :)
Pagina: 1