Toon posts:

wireless dsl?

Pagina: 1
Acties:
  • 132 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hey,

Ik praat via icq met iemand en die beweerd dat die wireless dsl kan krijgen. Zit hij onzin te zeggen of bestaat het echt?

Hij woont trouwens in curacao

• Byteripper
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-02 18:10

Byteripper

The bytes make the rip.

KPN heeft als experiment hier in Nederland wel draadloze ADSL-modems aangeboden, maar ik weet niet of ie dat bedoelt.

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
In de omgeving Geldermalsen / Tiel zijn ze inderdaad bezig met wireless DSL ofwel WDSL. Kijk voor meer info op:

http://www.ixs.nl/wireless/wdsl.php

Het is niet goedkoop trouwens, en er zit een datalimiet op. De goedkoopste variant is 64kbit/s naar internet, 256 kbit/s via de proxy, en 1 Mbit/s over het "intranet", en heeft een limiet van 1Gb voor 95 piek. Prijzen lopen op tot bijna 3000 gulden voor meer data, en meer snelheid.

Wellicht dat een provider op Curacao zo makkelijker Highspeed internet kan aanbieden, omdat de infrastructuur mischien niet zo goed is ofzo....

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• RvV
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 20:41

RvV

Ik heb dat wireless gedoe van IXS. De afstand tot de accespoint is 1,5 Km voor mij (ik zit op Geldermalsen). De link is 100%. Het werkt prima en is snel genoeg, alleen ben ik die kut datalimit helemaal zat. Het is wel handig dat je altijd online kan zijn net zoals met kabel.
En voordat mensen beginnen te zeuren, er is hier geen internet via de kabel!

Y'24

Verwijderd

de grond van curaçao is te hard om in te graven, dus het moet waarschijnlijk al bovengronds zijn.

(grafkisten enzo staan per 4 verpakt boven de grond :)