Mijn ouders hebben een caravan, en hebben een stroombegrenzer (instelbare zekering) ingebouwd. Die stellen ze dan in op bijvoorbeeld 6A als ze een 6A aansluiting hebben. Dan schakelt hun begrenzer af in plaats van de zekering van de camping, als ze per ongeluk net wat te veel verbruikers in de caravan aan hebben staan. Die begrenzer heeft een maximum van 12A. Als ze echter een 16A aansluiting hebben op de camping, kunnen ze maar maximaal 12A gebruiken door die begrenzer. Nu heeft mijn vader met allemaal losse stekkers een soort van bypass gebouwd, maar dat is super onhandig. Ik ben dus voor hem op zoek naar een bypass schakelaar of zo. Ik weet niet hoe je het noemt, dus ik kan ook niet echt makkelijk googelen.
Schematisch ben ik dus op zoek naar het blauwe kastje:
/f/image/slXxVpfbkRohqKgavlvUiMqq.png?f=fotoalbum_large)
Gewoon voeding in en voeding uit, met de mogelijkheid om door te schakelen naar de begrenzer, of in en uit gewoon door te verbinden en dus de begrenzer te bypassen. Met alleen een simpele draai- of drukknop met stand 1 en stand 2.
Iemand een idee hoe dit heet, of nog beter, waar dit te koop is?
Schematisch ben ik dus op zoek naar het blauwe kastje:
/f/image/slXxVpfbkRohqKgavlvUiMqq.png?f=fotoalbum_large)
Gewoon voeding in en voeding uit, met de mogelijkheid om door te schakelen naar de begrenzer, of in en uit gewoon door te verbinden en dus de begrenzer te bypassen. Met alleen een simpele draai- of drukknop met stand 1 en stand 2.
Iemand een idee hoe dit heet, of nog beter, waar dit te koop is?
Cunning linguist.
/f/image/iUcITZdF6Q5l7ZCxqMm4By2t.png?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/UJD5s2OaEmOjxwx6ZOIztDdI.png?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/ECS70B2az2BSfCLUO8zGd7IC.jpg?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/adLUg5ML6R4UrVbsGLesfA66.jpg?f=user_large)