Reacties, maar toch niet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVivaldi
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12-10 10:26
Op de startpagina zie ik dat er 3 reacties bij het Wine-artikel van gisteren zijn geplaatst:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uHC40hTkf-MNOyEbZdwMDKzPZ5Q=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/MbaQSBVqTPu7E4LmyU9hw3bK.png?f=user_large

Maar zodra ik doorklik naar de reacties, zijn er géén reacties. Dat lijkt me een stoute bug.

Edit: ook in de rechter zijbalk bij ‘Update-historie’ staat een drietje.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iXPb3E43gj3edqt2NRALqyhEd0M=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/relJroHiSjV6GOpo9GFsslWf.png?f=user_large

[ Voor 23% gewijzigd door TheVivaldi op 08-05-2022 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Ik zie wel reacties.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-nB59rV1hYxXsAs3C15AOBd7n-E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8LeUq9pGAdjyyIyGR5js2lUm.jpg?f=fotoalbum_large

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartenlei
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 02-07-2022
ik zie idd hetzelfde, lijkt mij iets browser specifiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVivaldi
@jack zomer Hier toch echt niet:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SYA3RdwnOilkLeg-OHLQd0wDz8Q=/x800/filters:strip_exif()/f/image/FfVLmgnd5kBjkSfF4un25Dk6.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVivaldi
maartenlei schreef op zondag 8 mei 2022 @ 17:12:
ik zie idd hetzelfde, lijkt mij iets browser specifiek.
Zou kunnen, maar ik heb het in al die jaren dat ik op Tweakers zit nog nooit meegemaakt. En deze browser (Falkon) gebruik ik ook al heel lang. En hij is keurig up-to-date, btw.

[ Voor 5% gewijzigd door TheVivaldi op 08-05-2022 17:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 02:00

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
In de platte weergave kun je de reacties zien, in de threaded weergave niet.

Dit komt doordat er een paar storende reacties weg zijn gegooid, en in de threaded weergave worden de reacties eronder dan ook verborgen. In de platte weergave zijn ze wel zichtbaar.

Meestal valt dit niet op, maar wel als het de enige reacties bij het artikel zijn.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVivaldi
Dirk schreef op zondag 8 mei 2022 @ 17:14:
In de platte weergave kun je de reacties zien, in de threaded weergave niet.

Dit komt doordat er een paar storende reacties weg zijn gegooid, en in de threaded weergave worden de reacties eronder dan ook verborgen. In de platte weergave zijn ze wel zichtbaar.

Meestal valt dit niet op, maar wel als het de enige reacties bij het artikel zijn.
A, in de platte weergave zie ik de reacties inderdaad wél. Wel vreemd, want ik heb dit nog nooit meegemaakt. Is er geen manier om dit ook in de threaded-weergave door te voeren zodat ik/iemand anders de reacties ook kan zien zonder over te schakelen naar de platte weergave?

[ Voor 7% gewijzigd door TheVivaldi op 08-05-2022 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkyB
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

MarkyB

The original

In plaats van de reacties weggooien alleen de inhoud weggooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

TheVivaldi schreef op zondag 8 mei 2022 @ 17:16:
[...]

A, in de platte weergave zie ik de reacties inderdaad wél. Wel vreemd, want ik heb dit nog nooit meegemaakt. Is er geen manier om dit ook in de threaded-weergave door te voeren?
Vroeger werden de onderliggende reacties gewoon los in de tree gegooid, dat was voor ons als PowerMods ook niet handig, dan moesten we extra reacties verwijderen om een ongewenste discussie kwijt te raken, waarbij we dus ook gebruikers die we niet wilden aanpakken een slechte score en slechte karma moesten geven. Dit hield ons nog wel eens tegen bij het verwijderen van reacties.

Tegelijkertijd is het lastig om, vanwege de gebruikte logica, reacties te verwijderen zonder -2 en de bijbehorende 'karmaboete'. Daarom is er gekozen voor deze oplossing, waarbij in de threaded weergave de reacties onder een verwijderde reactie verborgen worden, terwijl ze in de platte weergave zichtbaar blijven.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

MarkyB schreef op zondag 8 mei 2022 @ 17:19:
In plaats van de reacties weggooien alleen de inhoud weggooien?
Die oplossing is wel overwogen, maar vaak willen we wel de hele draad onzichtbaar maken, omdat die zonder de verwijderde parent geen enkel logisch verband met het artikel meer heeft.

Pagina: 1