Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jxvsr
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 22-05 19:56
Ik zoek een?
Gaming headset

Wat is je budget?
100-150 als ik apart ear cushions moet kopen
200 max als hij out of the box goed is.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
PC gaming

Ik ben keihard opzoek naar een gaming headset die geschikt is voor mij. Ik heb er al meer dan 10 geprobeerd maar ik kom er simpelweg niet uit.

Ik heb voorheen altijd een HyperX Cloud X Flight gehad, waarvan het geluid echt perfect was. Alleen had ik heel erg last van hete oren door de leather earcups.

Wat voor mij heel erg belangrijk is, is dat mijn oren koel blijven. Ook is het voor mij van belang dat de headset draadloos is.

De headset waar ik het meest tevreden mee ben is de JBL Quantum 610 vanwege de JBL Quantumsound optie. Zo lijkt het net alsof je in een kamer met speakers zit. (zijn er alternatieve geluidsmodes op andere headsets die hierop lijken?) Het nadeel van deze headset zijn alleen weer de earcups. Ik zit met pijnlijk hete oren achter mijn pc.

Mijn vraag of iemand mij advies kan geven welke headset ik het beste kan kopen, waardoor ik met koele oren, een goed geluid en draadloos kan gamen. Mic quality heeft voor mij geen waarde.

Ik luister vaak ook muziek tijdens het gamen dus een goede bass is voor mij ook wel van belang.

[ Voor 15% gewijzigd door Jxvsr op 08-05-2022 17:18 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maartenlei
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 02-07-2022
Als je last had van de hete oren, dan zou ik voor de Steelseries arctics serie gaan, die staan bekend om de luchtige oorschelpen.
ik zelf heb die ook, en kan ik makkelijk de hele dag op hebben mits ik niet constant hard geluid op heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jxvsr
maartenlei schreef op zondag 8 mei 2022 @ 17:06:
Als je last had van de hete oren, dan zou ik voor de Steelseries arctics serie gaan, die staan bekend om de luchtige oorschelpen.
ik zelf heb die ook, en kan ik makkelijk de hele dag op hebben mits ik niet constant hard geluid op heb.
Hi maarten,

Dank voor je advies. Ook deze heb ik geprobeerd, maar mijn oren raken de drivers waardoor ze pijn gaan doen. Helaas geen headset voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartenlei
Jxvsr schreef op zondag 8 mei 2022 @ 17:07:
[...]

Hi maarten,

Dank voor je advies. Ook deze heb ik geprobeerd, maar mijn oren raken de drivers waardoor ze pijn gaan doen. Helaas geen headset voor mij.
heb je de logitech pro al getest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jxvsr
maartenlei schreef op zondag 8 mei 2022 @ 17:08:
[...]

heb je de logitech pro al getest?
Nog niet.. maar die heeft earcups van leer. dus durf het eigenlijk niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartenlei
Jxvsr schreef op zondag 8 mei 2022 @ 17:09:
[...]
Nog niet.. maar die heeft earcups van leer. dus durf het eigenlijk niet aan.
aha, ik snap je.
Ik durf je verder niks aan te raden uit eigen gebruik want ik ben al jaren zoet met de arctics 5 2019 van steelseries.
maar dan zou je misschien niet in de gaming range moeten zoeken, je ziet ook wel vaak dat studio koptelefoons gebruikt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jxvsr
maartenlei schreef op zondag 8 mei 2022 @ 17:11:
[...]

aha, ik snap je.
Ik durf je verder niks aan te raden uit eigen gebruik want ik ben al jaren zoet met de arctics 5 2019 van steelseries.
maar dan zou je misschien niet in de gaming range moeten zoeken, je ziet ook wel vaak dat studio koptelefoons gebruikt worden.
Toch dank voor het proberen :)
ook naar gekeken. Bijv. Beyerdynamic 990 pro. Deze had erg slecht geluid voor gaming naar mijn mening, en zijn vaak bedraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juuls kr
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 16-01 15:14
misschien de corsair virtuoso ik gebruik hem al lange tijd en vind het een hele fijne headset

Lego-fanboy pc-enthousiast gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silence
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-05 09:09

Silence

Godlike

Ik heb zelf de Corsair Virtuoso (2e hands via amazon op de kop getikt, gewoon nieuw in doos maar scheelde wel de helft). Nog geen problemen mee gehad en goede mic en geluid.

Inventaris - Steam

Pagina: 1